Wie heeft er zin om voor een paar maanden naar Curacao te gaan.
Ik ben 21 jaar , en heb net mijn diploma behaald , toch weet ik nog niet wat ik wil…ik wou altijd al een keer naar Curacao , gewoon even wat van de wereld zien , nu kan het nog…
Bedoeling is erom te gaan werken,feest vieren,en een paar maanden te leven op het mooie eiland curacao…en een super mooie tijd hebben…
Ik ga rond januari 2010 naar Curacao , reisgenoot gezocht die er ook even tussen uit wil…
Ik ben Roos, ik ben 20 jaar & studeer aan de Universiteit van Amsterdam. Communicatiewetenschap is de richting die ik volg maar na 2 jaar heb ik besloten om een jaartje te werken. Ik werk nu als nanny in een groot huis.
Ik hou van dansen, van muziek, van de zon, van mijn vrienden en vriendinnetjes, van vakanties, van het strand, van lange uitgaansnachten,van cultuur, van foto’s maken, van wijntjes bij het eten, van kleren… veeeeeeeeeeel!
Wil je alleen naar curacao of ook nog ergens anders heen gaan?
Je hebt geen reisgenoot nodig om naar Curacao te gaan. Er zitten er volop studenten voor stage of werk. Zelf ben ik er geweest en woonde ik op een terrein met allemaal appartementen. Dit was op een veilige locatie op t eiland. Als je wilt kan ik je het emailadres en telefoonnummer geven van de eigenaresse. De appartementen worden wekelijks schoongemaakt en je linnen wordt gewassen. De huurprijs is evenveel als je gaat wonen in Punda (centrum). Maar in Punda is er meer kans op inbraken (drugsverslaafden stelen laptops, camera’s etc.)
Als je meer informatie van t eiland wilt kun je me mailen.
Groetjes,
joy