vrouw, 42, wil naar curacao voor lange periode maar kan er pas gaan werken als ik er ook woon, althans, dat is wat 2 uitzendburo’s daar aangeven, dat ze me aan werk konden helpen als ik dus al in curacao zou wonen.
misschien heeft iemand interesse om samen zo snel mogelijk die kant op te gaan? een vrouw dan wel. samen is het makkelijker dan alleen. wie wil?
nu ben ik dus op zoek naar een goedkoop onderkomen waar ik me ook in kan laten schrijven om van daaruit werk te kunnen gaan zoeken om zo daar een nieuw leven op te kunnen bouwen.
mag gerust een kamer zijn of tijdelijk iets delen met iemand die er al woont of die net als ik ook die kant op wil om zo de kosten laag te kunnen houden.
Hoi hoi ik ben Sandra 37j uit Belgie en vertrek in februari/maart 2012 voor minstens 1 jaar naar Curacao en als het my bevalt dan blyf ik daar gewoon :zon02:
Heb je ondertussen al met andere mensen kennis gemaakt ?
Ik zit ook al te kijken om erheen te gaan. Ik ben pas terug in Nederland na 16 jaar maar het valt alreeds tegen. Ik ben iedere dag druk bezig om werk te vinden hier en valt niet mee.
Ik ben zelf 41 jaar en ben ook alleenstaand. Ben net uit elkaar met mijn man na 12 jaar zamen te zijn. Gelukkig zijn we nog goeie vrienden. :cheer:
Ik baal ook van het weer hier, je kan niet veel doen met al die regen, ik ben nl een zon mens. :mad:
Dus ik ben nu al de hele dag aan het kijken om werk te vinden in de NL Antillen maar dat valt ook niet mee denk. :wereld:
Laat me maar weten wat je graag wil doen en wanneer. Weet je wat voor uitzendbureaus er zijn waar ik mijn CV kan achter laten?
Ik hoor graag van je en je hebt gelijk, het is leuker als je iemand ken die met je mee kan gaan.
Hoi hoi, wat een leuk vooruitzicht, ikzelf ga binnen 4 maanden ook op het eiland wonen voor 1 jaar en als het my bevalt dan zien ze my hier in het koude Belgie niet meer terug.
Ivm moeilyk een job te zoeken vanop afstand is idd zo en is het beter omdat gewoon daar te gaan doen net zoals ik, ik vertrek 19 september voor 2 weken naar het eiland en ga dan op zoek naar een job.
Hoi Andre dan hebben wy allebei grootse plannen, spannend hé.
Dan zullen wy elkaar waarschynlyk wel eens tegen komen maar ivm samen de huur te delen daar ga ik voor passen want ben zelf op myn eigen dingen gesetteld.
Wat gaat u er zoal als dagelykse bezigheden hebben ?