vrouw, 42, wil naar curacao voor lange periode maar kan er pas gaan werken als ik er ook woon, althans, dat is wat 2 uitzendburo’s daar aangeven, dat ze me aan werk konden helpen als ik dus al in curacao zou wonen.
nu ben ik dus op zoek naar een goedkoop onderkomen waar ik me ook in kan laten schrijven om van daaruit werk te kunnen gaan zoeken om zo daar een nieuw leven op te kunnen bouwen.
mag gerust een kamer zijn of tijdelijk iets delen met iemand die er al woont of die net als ik ook die kant op wil om zo de kosten laag te kunnen houden.
misschien heeft iemand interesse om samen zo snel mogelijk die kant op te gaan? een vrouw dan wel. samen is het makkelijker dan alleen. wie wil?
Woonruimte wordt nu volop aangeboden. Op marktplaats.an kun je veel aangeboden kamers/appartementen zien. Maar belangrijker is wat voor soort werk zou je willen doen? Want het is wel fijn als je in de buurt van je werk ook woont.
Ik heb veel ervaring in klantenservice en customercare. Ik kan goed met mensen overweg en ben sociaal en communicatief. Ik ben een dierenliefhebber, mag dus ook gerust ander werk zijn.
Oke… En hoe is je Papiaments? Voor een kantoorbaan is dat bijna een vereiste.
Verder kun je eens contact opnemen met het dierenasiel. Ze werken veel met vrijwilligers, maar er zijn ook betaalde functies waarvoor ze niet altijd even gemakkelijk mensen kunnen vinden. Maar ook hier is Papiaments wel een pre.
Ook zijn er veel vacatures in de horeca. In die sector moet je in principe zo aan de slag kunnen.
Als je werk wil vinden moet je echt naar het eiland toe, en actief solliciteren.
Of je moet vanaf hier bij Nederlandse bedrijven solliciteren, meestal vind het sollicitatiegesprek hier plaats.
Ik vind het knap hoor. Een vrouw alleen, een sprong in het onbekende?!
Ken je het eiland een beetje? Ben je hier eerder geweest? Wanneer kom je?
Ik zit hier al een klein jaartje met man en kids en het bevalt goed. Mocht je iets willen weten