Hallo,
Ik ben een meid van 24 jaar oud, en ik ben vanaf januari op curacao. Ik wil alvast graag mensen leren kennen om leuke dingen te kunnen ondernemen, zoals naar het strand gaan, stappen enz. Lijkt het je wat, dan hoor ik snel van je
Hallo,
Ik ben een meid van 24 jaar oud, en ik ben vanaf januari op curacao. Ik wil alvast graag mensen leren kennen om leuke dingen te kunnen ondernemen, zoals naar het strand gaan, stappen enz. Lijkt het je wat, dan hoor ik snel van je
Hee !!
Ik kom 14 januari aan op curacao en verblijf er dan 6 maanden. Wat ga je er doen? Heb je al een woonruimte ?
groetjes
Hey, ik kom vanuit Amsterdam m’n nichtje opzoeken! M’n maatje uit New York komt ook over om vervolgens samen terug te keren naar New York, waar we wonen! No worry… Je gaat vast een leuke tijd krijgen! Wij zijn er van 12 tot 17 januari! ciao
Hoi sunshine_lady,
Ben je veilig aangekomen op Curaçao, of kom je later deze maand aan.
Ik neem aan dat je hier voor stage komt, dus dan ben je ook gevestigd in een studenten huis?
Of ben je hier na toe gekomen om lekker te genieten van wat curaçao te bieden heeft?
Ben zelf vorig jaar geëmigreerd naar curaçao, en ik kan je wel wat tips geven van waar je leuk kan gaan stappen, en als je gezellig een keertje met ons mee wilt, geen probleem
Groetjes, Angelique
Hoi allemaal,
Net als jullie ben ook ik op zoek naar nieuwe contacten op Curaçao om gezellig een hapje te eten, of ergens een borreltje te doen! Ik ben zaterdag aangekomen op Curacao, ken het eiland wel maar ben hier alleen naar toe gekomen. Vindt je het gezellig om een keer af te spreken? Let me know!
hoi allemaal
ik ben een meid van 26 , ben woonachtig in het amerikanenkamp ,ook op zoek naar nieuwe contacten !!
heeft iemand vd week tijd om gezellig te borrelen of strand/winkelen hoor ik het graag, gr kelly
hey kelly,
ik zag dat je ook een bericht geplaatst had, leuk! Voeg me anders even toe op facebook, je kan me vinden onder de naam corrie amelink. Groetjes
Hallo!
Ik vertrek over anderhalve week naar Curacao, ik kom de 30e aan. Ik ga voorlopig logeren bij een vriend van me die daar woont waardoor het wat moeilijker wordt contacten op te doen. Ik zou ook graag stap/strand maatjes leren kennen.
hoi andere kelly
voeg mij ook even toe op facebook gezellig ,kelly de wit zijn er veel van maar ik sta op de rotsen niet te missen !!
Hallo allemaal! Ik vlieg 6 april naar Curacao, wie zitten er dan ook rond die periode?
Ik blijf er tot halverwege augustus! En wie is geinteresseerd om lekker naar het strand te gaan en uit te gaan etc?
Stuur me gauw een berichtje naar: indoshawty@live.nl als je ook gaat!
xx
Hallo allemaal! Ik vlieg 6 april naar Curacao, wie zitten er dan ook rond die periode?
Ik blijf er tot halverwege augustus! En wie is geinteresseerd om lekker naar het strand te gaan en uit te gaan etc?
xx
Ik blijf er tot halverwege augustus!
xx
hoi hoi
Nog op zoek naar contacten? Mijn naam is Bibi Achten, ben 26 jaar en ben sinds half jan op het eiland. Lijkt me leuk om nieuwe contacten op te doen! misschien via facebook?
groetjes Bibi