Vakantie vanaf 6 september 2014 Mexico, USA, Curacao of andere zonbestemming

Hoi,

Ik ben een gezellige en vlotte meid van 32 en zoek een reisgenote (vrouw) van 30-36 jaar die net als ik in september vakantie heeft en graag een kleine twee weken weg wil naar een zonnige vakantiebestemming. Ik houd van relaxen, drankje doen op terrasjes, eventueel een excursie, strand/zwembad. Ben geen grote cultuurzoeker.

Mocht je interesse hebben en woon je niet al te ver van Breda-Tilburg (in verband met afspreken) laat me dan wat weten. De bestemming staat wat mij betreft nog niet vast maar diverse vliegtickets richting Noord-Midden Amerika zijn niet heel duur op het moment. Het hoeft van mij geen budgetvakantie te zijn, want werk heel het jaar al hard genoeg :slight_smile:

mvg Miss30

hai,

heb je al een reisgenote gevonden?
Ik ben ook opzoek naar een leuke en spontane maar zeker een betrouwbare reisgenoot. Echter, ik ben 42 jaar.

Misschien verneem ik iets van je.

Joyce

Hoi joyce, waar kom je vandaan en hoe lang en aan welke bestemming zat je te denken? Gr colinda

Hai, ik heb nog geen specifieke bestemming, is nog nader te bepalen. Voorwaarden zijn wel: zon, blaauwe zee, cocktail n goed gezelschap. Dus werk ik eerst aan het laatste

Ik weet niet waar je vandaan komt en hoe je wilt werken aan goed gezelschap :wink: heb je facetime toevallig?

Hai, ik kom uit Rotterdam, 42 jaar, werkzaam als Jurist bij de overheid, partner maar zelf heb ik geen kinderen.
Vakantiebestemming kan heel breed zijn: Kaapverdië, Tanzania, Dubai, Cuba, Bonaire n etc. Ik heb face time n jij?

Hoi joyce,

Grappig ik werk ook bij de overheid als juriste, nou ja tegenwoordig als beleidsadviseur waar je ook de nodige juridische kennis voor nodig hebt. Ik ben op dit moment single. Jouw partner kan niet mee neem ik aan? Mijn facetime is cmvandervelden@telfort.nl. Mis op deze manier kennis maken en dan even verder kijken?

Hallo miss30, al iets geboekt??