Hi allemaal!
Ik ben een 25 jarige spontane sportieve meid die opzoek is naar een vrouwelijk vakantiemaatje die houdt van zonnen, relaxen, uitgaan, lekker eten & drinken, stadjes bezoeken en af en toe een excursie.
Helaas hebben al mijn vriendinnen deze zomer geen tijd/geld of zijn al gesetteld en dus ben ik opzoek naar een maatje die zin heeft om naar de zon te vliegen!
Ik ben voor veel landen in, dus kom maar op met ideeën!
Een voorwaarde: als het maar lekker warm is!
Text me if you are interested! Dan kunnen we daarna FB uitwisselen.
Liefs,
Chantal
Beste Chantal, mijn naam is Jerry en ben een 35 jarige jongeman uit Apeldoorn. Ben je echt specifiek op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot? Ik zoek nog iemand die mee wilt naar Lloret de Mar. Ben er al 4 keer geweest en ik kan je garanderen dat je als wat oudere daar ook een geweldige vakantie kan hebben. Ben geen club of feest cafe bezoeker maar iemand die gewoon een relaxte vakantie wilt hebben. (en dat kan perfect daar…)
Hoi Chantal,
Zin om in augustus mee naar Cuba te gaan? Daar kan je iig lekker dansen!
Groetjes Ellen
hee chantal,
het gaat echt om de maanden eind juni begin juli??
aangezien ik namelijk eind juli tot begin augustus vrij heb.
groetjes rosita
Hoi Rosita en Chantal,
Ik heb ook eind juli/ begin augustus vrij.
Groetjes
Ja ik moet voor 13 juli vrij nemen. Daarna beginnen voor mij weer selecties voor mijn sport.
ik begrijp het. ik heb vakantie vanaf 20 juli. helaas.
Rosita,
Is het een idee om samen te reizen? Vind je het ook leuk om naar Cuba te gaan?
Groetjes Ellen
Hallo Ellen,
Zou je alleen naar Cuba willen of lijkt jou Costa Rica of een ander land ook leuk. Hoe oud ben je als ik vragen mag en waarom je vandaan?
Groetjes,
Marjolein
Hallo Ellen,
Zou je alleen naar Cuba willen of lijkt jou Costa Rica of een ander land jou ook leuk. Hoe oud ben je als ik vragen mag en waar kom je vandaan?
Groetjes,
Marjolein
Hoi Marjolein,
Ik ben 30 jaar en woon in Zeeuws-Vlaanderen. Hoe oud ben jij en waar kom jij vandaan? Ik denk dat je wel genoeg hebt aan Cuba alleen als je drie weken gaat, om heel het land te bezichtigen. Of wat denk jij? Omdat het rigime in Cuba gaat veranderen en de authenciteit van het land zal weggaan, wil ik er zo graag heen en voor het salsa dansen natuurlijk ;). Evt. een combi met Costa Rica vind ik ook prima! Wat wil jij graag?
Groetjes Ellen
Hi Chantal,
Ik ben op zoek naar een reisgenote (16-25 juni) omdat mijn vakantiemaatje helaas heeft moeten afzeggen.
Ik ben 30 jaar, Nederlandse, woon in Antwerpen en ben werkzaam in de horeca.
Oorspronkelijk zou ik naar Ibiza gaan, maar andere mooie bestemmingen kunnen natuurlijk ook.
Mijn ideale vakantie bestaat uit veel relaxen met hier en daar een excursie, af en toe een beetje sportief doen en een feestje/club bezoeken.
Ik ben heel zelfstandig en kan mijn plan trekken als we verschillende dingen willen doen.
Laat maar weten als je geïnteresseerd bent.
Groetjes, Rianne