zoek reisgenote

hallo reizigertjes:zon:
Ben dus op zoek naar een reisgenote om tijdens het einde van juni begin juli voor ongeveer 2 weekjes op reis te gaan.De bestemming had ik gedacht aan de caraiben of de ned .antillen ben namelijk helemaal weg van salsa en merenque:wink: maar voor andere bestemmingen bv: in europa sta ik ook open,alles is bespreekbaar.
Ben vrouw uit belgie 42 lentes jong en hou op reis vooral van relaxen aan het strand, uitstapje doen,en s’avonds ga ik soms uit.Kortom gewoon genieten , plezier makenen en vooral niets hoeft. Zie jij dat ook zo? geef me dan gouw een seintje.:zon02: ps; ik neem wel een apparte kamer.

hallo,

hou jij van Cuba ofzo? Ik zou eventueel wel geinteresseerd zijn. Ik ben iemand die houdt van strand, cultuur en plaatselijke bevolking leren kennen (wel op eigen houtje en niet via georganiseerde toeristenbussen die telkens 5 min stilstaan en ieder winkeltje aandoen), sporten in hotel en gewoon relaxen… een stapje in de wereld zetten is ook aan mij besteed

Dat je een andere kamer neemt kan ik heel goed verstaan. je kan niet voorzichtig genoeg zijn

Misschien kunnen we eens samenkomen?

Freek