zonnige bestemming !

Hoi,
ik ben een reislustige vrouw uit Antwerpen 44j met vakantiekriebels !
een reisvriendin zou leuk zijn om een weekje de zon op te zoeken.
Heb een brede interesse dus alle landen zijn bespreekbaar.
Ik hou o.a van natuur, bergen en zee, als de zon maar schijnt!
Uitstapjes maken, veel van de omgeving zien,wandelen, autootje of scooter huren.
soms een beetje strandliggen en strandwandelingen met de voetjes in het water etc…
De smaken van de plaatselijke keuken op een terrasje met zicht op de ondergaande zon is een perfecte afsluiter van de dag!
Ben jij ook zo’n vrouw (35j-50j) die plots zin krijgt om een ticket naar de zon te boeken ?
aarzel niet om mij te contacteren om elkaar eerst beter te leren kennen voordat we reisplannen gaan maken…

groetjes,
Anita

Dag Anita,
Ik ben een 38 jarige vrouw uit Limburg en ook op zoek naar iemand voor een weekje de zon op te zoeken.
Ik zou liefst al vrij vlug vertrekken.
Groeten

Hoi Anita,
Ik ben een single alleenstaande moeder 47 jaar en ben eigenlijk gek op bergwandelen, maar voor dit jaar ben ik op zoek naar mensen om samen met mij een appartement te huren en delen (en zo kosten te sparen en voor de gezelligheid) op Sicilie (Italië) in juni. Heb zelf vakantie van 4 t/m 25 juni. Ik had een singelvakantie geboekt bij Kras maar die ging niet doorwegens gebrek aan belangstelling. Ze hebben een alternatief aangeboden maar dat vind ik niet leuk. Ben zelf gek op wandelen en eilanden en ook stukje avontuur. Op de Eolische eilanden kan je de vulkanen beklimmen en op de Etna kan je ook met gids tot de kraterrand komen. Ook zon, eilanden, zee, natuur autenticiteit, cultuur, lekker eten en wijn is er vollop op Sicilie.
Mocht je belangstelling hebben en anders iemand anders weten hoor ik het heel graag. Heb bijvoorbeeld al een leuk appartement gezien, comfortabel en inclusief vlucht en auto en ook nog een zwembad. Het ligt op een landgoed op de flanken van de Etna midden in een natuurgebied waar je heerlijk kan wandelen en met de auto kan je ook alle kanten op. Dit is 870 pp ( op basis van 4 personen met vijf is het nog weer goedkoper) voor 12 dagen.

groetjes Anne

bedankt voor de reacties dames :slight_smile: