Een weekje chill naar de zon deze zomer?

Hallo allemaal,

Deze zomer sta ik er weer alleen voor… Al begint het nu toch echt een beetje zielig te voelen dat ik geen vrienden kan vinden die een weekje met me weg willen, weet ik stiekem ook dat ik daar niet heel hard mn best voor doe… Mijn voorkeur gaat uit naar deze manier van reizen omdat dit me eerder zo goed is bevallen :slight_smile:

Zo heb ik door Azie gereisd met 5 mensen die ik hier heb ontmoet en ben ik zo’n 2 maanden geleden op wintersport geweest met een groepje van 4 mensen die ik hier heb ontmoet. Allemaal erg goed bevallen en ik zie deze mensen nog steeds!

Nu wil ik deze zomer graag een weekje naar de zon. Ik ben 25 jaar en hou dus erg van reizen en nieuwe mensen ontmoeten! Graag zou ik eens naar Ibiza willen, helaas is dat erg duur… Corfu of Kos vind ik ook erg mooi en zijn iets goedkoper. Spanje trekt mij niet super, maar bijvoorbeeld Portugal heb ik nog nooit gezien… Een weekje Sicilie lijkt me ook prachtig en heerlijk eten natuurlijk… Het is mij net waar het niet zo duur is, een goede sfeer is en alle facetten bevat van een lekker strandvakantie.

Ik hou van zon, zee, strand, shoppen, uitgaan, lekker eten, lezen, nieuwe mensen ontmoeten, relaxen etc etc. Ik ben makkelijk in de omgang en laat iedereen in zn waarde!

Ben je tussen de 23 en 30 jaar en lijkt het je/jullie leuk, let me know!
Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste week van juni eigenlijk, maar aanpassingen daarin zijn mogelijk!

Liefs Kim

ps: ik sta er trouwens ook voor open om alleen een ticket naar bv een grieks eiland te kopen, en daar zelf slaapplek etc te regelen!

Hey Kim,

Je hebt een bekend verhaal :stuck_out_tongue: ik heb het zelfde probleem elk jaar.
Misschien kunnen wij eens brainstormen over een vakantie invulling.

Ik ben 26jr, een vrolijke nuchtere hollander , uit Noord Holland :stuck_out_tongue: ennu ja ik sta redelijk open voor ideeën en ik heb slecht 10weken vrij staan voor dit jaar :stuck_out_tongue:

check facebook , Hessel Swart / 26jr / Wormerveer.

hoi Kim,

wij zijn een leuke gezellige groep waar je makkelijk bij aan kunt sluiten hoor. Wij gaan van 8-20 juni naar ibiza en hebben een villa gehuurd waarvoor we nog enkele mensen zoeken. Zie mijn bericht op mijn profiel.
En qua kosten valt het heel erg mee.

Laat maar wat horen;)

gr Kenneth

Ha Kim!
Ik wil ook graag op vakantie, alleen kunnen vrienden uit mijn omgeving helaas niet mee.
Ik ben van plan om mid juni zo’n 1-1,5wk naar Italië te gaan.
De tickets boek ik een dezer dagen, dus een andere bestemming zou nu nog kunnen. Laat maar weten of je het leuk zo vinden om een deel samen te reizen?
Groetjes Monique (23 jaar)