hallo, ik zou heel graag deze zomer 1 of 2 weekjes naar de zon willen, maar zoals meerdere mensen heb ook ik de pech dat mijn vrienden willen werken, een relatie hebben of op stage moeten. en alleen op vakantie lijkt me ook niet zo leuk, dus ik zoek 1 of meerdere reisgenoten.
over mezelf:
een sportieve meid van 18, ik doe de opleiding sport en bewegen en zit in het 2e leerjaar. Ik ben in juni klaar met het eerste deel van m’n opleiding en ben dan zwemonderwijzer. Ik hou van gezelligheid, shoppen, sporten en reizen. Ik ben geen partyanimal, maar hou wel van gezellig samen drankje doen. Ook kan ik niet lang stil zitten, en onderneem ook op vakantie verschillende culturele en sportieve uitstapjes.
Ik heb vakantie van week 28 t/m week 34. Ik sta open voor suggesties qua landen. ben alleen nog in Marmaris (turkije) geweest, maar zou ook graag naar Spanje, Griekenland, Kroatië, Bulgarijë ect. willen.
dus… ben jij tussen de 18-23 jaar, heb je nog geen plannen deze zomer en lijkt met je wat om samen met mij en misschien meerdere leeftijdsgenoten op vakantie te gaan, laat dan even een berichtje achter
Ik ben 21 in wil in de zomer ook een week of twee weken ertussenuit. Ik hou vooral van citytrips, altijd genoeg te doen in een leuke stad. Ik studeer in juli af, hbo communicatie. Mijn voorkeur voor komend jaar gaat uit naar Spanje of Portugal, dan een combinatie van 1 of 2 steden.
lijkt me leuk een citytrip. had je al bepaalde steden in gedachten waar je naartoe wil?
misschien kunnen we er een combinatie reis van maken. een deel in de stad en een deel aan zee.
Ik zat zelf te denken aan Portugal of Spanje waarbij een stad dichtbij het strand toch de voorkeur heeft. Zo kun je wat strand afwisselen met de stad ontdekken (een week alleen maar strand is echt niets voor mij). Ik ben nog nooit in Portugal geweest, Spanje wel diverse keren maar ik wil nog naar Malaga, Cordoba, Granada in Spanje en naar Lissabon en Porto in Portugal. Mocht jij nog leuke ideeën hebben hoor ik het graag, ik sta voor veel open.
een stad bij het strand lijkt mij leuk, beetje afwisseling:) Barcelona, Malaga en Porto spreken mij wel aan. Een hele week op het strand hou ik ook niet vol hoor, haha. Culturele uitstapjes ben ik ook wel voor.
Ik hoop in de eerste week van juli af te studeren en verder kan de hele zomer. Barcelona ben ik al 2 keer geweest, Valencia is ook leuk, ben ik 1 keer eerder geweest en ligt ook aan het strand.
Hoi! Ik ben Jos (v) en ik ben 19 jaar, ik zie hier dat jullie al leuke ideën hebben en vroeg me af of jullie die doorzetten en het misschien leuk vinden nog een extra reisgenootje mee te nemen? Groetjes!
Ik ben Sem (M) en ik ben 18 ik zie net als Jos dat jullie inderdaad wel leuke ideeën hebben gaan dit nog door? Ik reageer volgens mij nogal laat…
Ik ben trouwens net als jullie wel in voor city trips en sportieve activiteiten.
In de meivakantie willen we een keer afspreken, kijken of het klikt.
we moeten nog een datum plannen, en hebben verder nog geen concrete plannen, dus als het je leuk lijkt ben je nog optijd hoor
je mag je wel toevoegen op facebook als je wilt, praat wat gemakkelijker. Denise Koerhuis
Ik, Sven (m - Belg) ben 20 en verwacht ergens tegen juli mijn nieuwe auto. Graag had ik dan richting Zuid-Europa (Spanje en/of Portugal of Italië of Griekenland) gereden om te genieten van de zon, de plaatselijke cultuur en het vakantiegevoel. Uiteraard is alleen reizen maar alleen, waardoor ik op zoek ben naar een drie-viertal inzittenden.
Wat is er cooler/avontuurlijker dan met 'n vier-vijf personen in 'n autootje te zitten met de happy vakantiemuziek op 'n redelijk volume? Zo van “Waka Waka eh eh - This time for Africa”.
Een belangrijk voordeel is dat we met deze manier van reizen de transportkosten (benzine, tol, …) kunnen delen waardoor er dus geen dure vliegtickets nodig zijn.
Misschien iets over mezelf: ik ben op mijn 18 alleen doorheen Noorwegen gewandeld met de enige kennis dat mijn tent en rugzak toen mijn huis, keuken, slaap- en badkamer waren. Een trektocht gedurende twee maand door Noorwegen. Ook ik ben dus best wel van het sportieve/avontuurlijke type.
Indien ik voor jullie een potentiële reisgenoot lijk, hoor ik dit graag. Ik zie het alvast zitten.
ik denk dat het handig is als we met zn allen (jij, doreen, sem, ik) in de meivakantie een keer gaan afspreken.
zo kunnen we ook kijken of er een klik is en wat iedereen wil qua plannen enz.
zelf heb ik ook een oproep geplaatst hier op de site, en via Sem ben ik hier terecht gekomen. Ik zat zelf namelijk ook al met het idee om richting zuid-oost-europa te gaan met de auto. Alleen kon ik ook geen reisgenoot vinden… Ik ben een jongen van 18 jaar uit de provincie Groningen. Als ik me nog bij jullie allen toe kan voegen aan de reis, laat me dan weten
Hi hebben jullie al meer concrete plannen? Ik ben Au-pair en ben ook flexibel qua vakantie. Ik hoop wel op een budget vakantie.
Met de auto lijkt me geen probleem Sven! Gr. Wendy 21