Reisgenoot gezocht Sicilie 2-3 wk juni/juli

Hallo ik ben Maaike 31 jaar (single) werk bij Achmea bij IT afdeling en houd me bezig met kennismanagement. Naast werk ook graag reizen. Nu ben ik vorig jaar pas begonnen met reizen Indonesie, Sulawesi en dit jaar in Europa blijven en Sicilie zien.

Ik ben dus op zoek naar gezellige reisgenote van rond mijn eigen leeftijd om gezellig mee op vakantie te gaan. Al mijn vriendinnen zijn aan het settelen, gaan met vriendlief op vakantie of hebben geen geld. Je kent het wel! :wink:

Hierbij dus oproep voor gezellig reisgenoot die het ook ziet zitten om Sicilië te verkennen genieten van zon, zee strand:vak02: maar ook afgewisseld met bezoeken/bekijken van de toeristische spots! Etna, Aeolian island, Catania, Paormina, Palermo, Agrigento etc.

Ik heb drie weken maar verblijf van 15 dagen is ook voldoende.

Groetjes Maaike

Hallo Maaike,

Ik ben een paar jaar geleden ook al op Sicilie geweest en had toen een geweldige vakantie gehad. Dit jaar wil ik er weer heen en zoek dus iemand die ook mee wil. Moet die reisgenoot persé vrouwelijk zijn of mag dit ook mannelijk zijn?

Ik vraag dit omdat ik dus een man ben.

Bij vragen kun je natuurlijk ook een privebericht sturen.

Groet,
Martijn uit Noord Brabant (33 jaar)

Hoi Martijn,

Bedankt voor je leuke reactie.
Van mij mag het ook een man zijn. :slight_smile:

Wat doe je in het dagelijks leven?
Ben heel benieuwd hoe je toen hebt gereisd door Sicilie…back pack en b&b, auto? bus? rondreis? Heb je plekken die je nu heel graag nog keer wilt zien.

Ben je actieve reiziger of af en toe dagje strand zit er ook in?

Misschien goed om keer bij kop koffie kennis met elkaar te maken en kijken of we geschikte reisgenoten zijn;)

Groet, Maaike

Hoi Maaike,

Ik drink mijn koffie met melk en suiker ajb :slight_smile:

Maar even serieus, ik ben dus in Mei / Juni 2006 met Fox singlereizen naar Sicilië geweest en ben daar oa op de Etna geweest en het stadje Taormina bezocht. Dit was een gecombineerde reis naar Malta en Sicilië met het vliegtuig en de bus (met een stukje boot). Malta was zeker de moeite waard maar ik vond Sicilië toch leuker. Sicilie is niet zo kaal als Malta en heeft niet zo’n woestijn klimaat als Malta. Ook heb ik toen ook even gesnorkeld in Taormina in water dat wel wat aan de koude kant was ondanks de buiten temperatuur van ongeveer 28 graden. Een dagje strand is dus ook geen probleem.

In het dagelijks leven werk ik bij een bedrijf wat oa onkruidbranders maakt en in Waalwijk gevestigd is. Ik zelf woon sinds kort in Drunen.

Natuurlijk kan ik nog veel meer vertellen over mijn zelf maar dan wordt deze mail misschien iets te lang en dat wil ik je eigenlijk besparen ;-). Met een bak koffie kan dat natuurlijk wel.

Je kunt mijn ook e-mailen op myuktrains@hotmail.com als dat je beter uit komt.

Groet,
Martijn vd Horst

Ha Maaike,
Ik zit in precies hetzelfde schuitje! Mijn vrienden zijn allen al gesetteld en ik heb zin om op vakantie te gaan!
Mijn doel is om in 2 weken tijd een stukje van zuid-Europa te gaan ontdekken. Zon, lekker eten/drinken, omgeving verkennen en relaxen… Daarvoor is Sicilie een top bestemming!
Ik ben 24jaar en kom uit Eindhoven. Heb je zin om een keer samen te brainstormen?
Groetjes Monique

Hoi Monique,

Lijkt me leuk te brainstormen. Ik woon in Apeldoorn (maar kom officieel uit Bladel, wellicht ken je het) en ben as wk end in Eindhoven. Kun je as zaterdag rond uurtje of 18.00 in stad afspreken? Ik moet daarna naar een verjaardag.

Groetjes Maaike

Ik meld mezelf ook even in deze oproep. Ik heb zelf van 9 tm 25 juni vakantie en zou het ook erg leuk vinden om sicilie te verkennen. Vorig jaar ben ik naar Sardinie geweest en dit eiland met de auto rond gereden. Geweldig goed bevallen en zou ook zeker Sicilie willen zien.