Reisgenote gezocht (± 40- 55 jaar) om samen in juni naar Sicilië te gaan

Hoi,

Ik ben op zoek naar een avontuurlijke reisgenote (ongeveer tussen de 40 en 55 jaar)
voor een 8-12 daagse vakantie tussen 6 en 23 juni .
Zelf ben ik 47 jaar, woon in de Zaanstreek en ben gek op de natuur en (berg) wandelen en er op uit trekken
Het lijkt me fantastisch om o.a. wandelingen te maken op de vulkaan de Etna en op Stromboli en Vulcano.
Maar ook een terrasje pakken, de zee, ( Eolische eilanden ) slenteren door Taormina en authentieke dorpjes,
het mooie :zon02: weer, de cultuur en het lekkere eten van Italië spreken me aan.

Zie jij dit ook helemaal zitten, dan hoop ik graag van je te horen!

groetjes Anne

Hallo Anne,
Het lijkt mij leuk om naar Sicilie te gaan, Ben er vroeger 3x geweest. Is er erg mooi. Heb vroeger relatie gehad met een Siciliaan. Mooi eiland. Ik ban 57 jaar en nog behoorlijk fief. Kan nog goed lopen, wandel in weekend verscheidene kilometers 10-15 km. Verder red ik ook nog wel. Houd van natuur, gezelligheid, terrasje, wandelingen, dagje strand, af en toe een rustdag en dorpjes/plaatsjes bekijken. Ga graag in mei/juni met vakantie wegens de rust en kosten. Op welke manier ga je reizen ? Indien je belangstelling hebt kun je mij een mail sturen naar mijn prive mail, dat is makkel;ijker. Ik woon in Purmerend.
Ik wacht je reactie af. groetjes, Desiree. Mijn mail = d.boer43@uopcmail.nl

Mijn mail moet zijn: d.boer43@upcmail.nl

hallo Anne luna,
op zich lijkt het me wel leuk, mits we het goed kunnen vinden met elkaar.

Hoi bekwaam , dank je voor je reactie hoor, misschien een andere keer, heb contact gezocht met mango 55+ (ze reageerde voor jou) en nu plannen gemaakt met haar voor een vakantie in Sicilië. Misschien ooit eens voor een andere vakantie? Ik wens je in ieder geval succes met vinden van een reisgenoot.

groetjes Anne

en is het gelukt?ben je daar samen heen geweest??zo ja zou je wat ervaringen met me willen delen over de eolische eilanden?