Sicilië in juni; reisgenoten gezocht voor huren /delen appartment (met vier of meer)

Hoi reisgenoten.,

Wie heeft er interesse in het huren van een appartement op Sicilië met vier of meer personen?
Ik ben zelf single (moeder van volwassen zonen) en 47 jaar, en woon in Zaanstad.
Hou van berg wandelen en klettersteigen (in de Dolomieten), natuur, maar ook zee, eilanden, cultuur, Italiaans eten en een lekker wijntje.
Op de Eolische eilanden waar ik ook heel graag naar toe wil (40 km van Sicilië) kan je ook o.a. twee vulkanen beklimmen.
De Stromboli heeft nog altijd meerdere uitbarstingen per dag dus dat lijkt me echt heel indrukwekkend en ook spannend!
Een bezoek naar de kraterrand van de Etna op Sicilië staat ook hoog op mijn lijstje.
Het voordeel van een groep is dan weer dat je het gezellig kunt hebben/maken, kosten delen en er zit altijd wel iemand bij waar je mee op pad kunt.
Sicilië bied eigenlijk alles; zon :zon02: , zee, strand, cultuur, kunst, bergen, vulkanen, zeilen en lekker eten etc…
Ik heb al iets leuks gezien; een appartement op een landgoed gelegen op de flanken van de Etna.
Comfortabel met zwembad en goed gelegen qua diverse mogenlijkheiden en goede recensies. De huur is incl. vlucht en auto. Liefst wil ik 12 dagen, maar over de plaats en tijdsduur etc… kunnen we altijd gezamenlijk beslissen.

Lijkt dit je wat dan hoor ik het graag,

Groetjes Anne

buongiorno Anne,

Lijkt me enig om mee te gaan. Maar dit keer heb ik al een appartement gehuurd voor heeeeeel weinig geld bij Siena en wil daar graag wandelen en stadjes bezoeken. Misschien een optie om dit keer met mij mee te gaan en dat ik de volgende keer met jou mee ga. Want zoals je je plannen beschrijft heb ik er erg veel zin in. Ken Sicilie al een beetje . Hoe duur is het beoogde appartement van jou en wanneer zou je willen gaan? Ik zelf ga met mijn nieuwe cabrio via Cinque Terre naar Toscane (Rofena) en heb daar een app. gehuurd voor de hele maand Augustus. Ik ben van plan om eind Juli te vertrekken. We zouden om de beurt kunnen rijden en als je wilt kun je 1-2 weken in het app. met mij verblijven nadat we eerst uitvoerig hebben kennis gemaakt. Ik woon in Rotterdam en jij. Je kunt me ook schrijven op mijn eigen e-mail : Italanja@zonnet.nl
a presto Anja

Hoi Anja, dank je voor je reactie en uitnodiging.

Helaas kan ik die periode niet omdat het dan heel druk op mijn werk is.
Heerlijk vooruitzicht de hele maand augustus naar/in Toscane en wens je bij deze een hele fijne tijd toe en hopelijk vind je wel een andere reisgenoot.

groetjes Anne