Hoi reisgenoten.,
Wie heeft er interesse in het huren van een appartement op Sicilië met vier of meer personen?
Ik ben zelf single (moeder van volwassen zonen) en 47 jaar, en woon in Zaanstad.
Hou van berg wandelen en klettersteigen (in de Dolomieten), natuur, maar ook zee, eilanden, cultuur, Italiaans eten en een lekker wijntje.
Op de Eolische eilanden waar ik ook heel graag naar toe wil (40 km van Sicilië) kan je ook o.a. twee vulkanen beklimmen.
De Stromboli heeft nog altijd meerdere uitbarstingen per dag dus dat lijkt me echt heel indrukwekkend en ook spannend!
Een bezoek naar de kraterrand van de Etna op Sicilië staat ook hoog op mijn lijstje.
Het voordeel van een groep is dan weer dat je het gezellig kunt hebben/maken, kosten delen en er zit altijd wel iemand bij waar je mee op pad kunt.
Sicilië bied eigenlijk alles; zon :zon02: , zee, strand, cultuur, kunst, bergen, vulkanen, zeilen en lekker eten etc…
Ik heb al iets leuks gezien; een appartement op een landgoed gelegen op de flanken van de Etna.
Comfortabel met zwembad en goed gelegen qua diverse mogenlijkheiden en goede recensies. De huur is incl. vlucht en auto. Liefst wil ik 12 dagen, maar over de plaats en tijdsduur etc… kunnen we altijd gezamenlijk beslissen.
Lijkt dit je wat dan hoor ik het graag,
Groetjes Anne