Sicilië 3-13sep rondreizen met 26j v

Hoi hoi

Ben een 26jarige vrijgezelle dame en heb tot nu toe alleen nog maar een ticket geboekt naar Sicilië. Plannen heb ik tot nu toe nog niet, maar wil ze welk uitwerken.

Hou van cultuur, natuur en de nodige ontspanning en ben sportief aangelegd. De Etna zou ik graag helemaal op gaan.

Wil jij graag mee, laat het me dan even weten via een pm of op [EMAIL=“sphaera@hotmail.com”]sphaera@hotmail.com

Ha 26j v,
Voor dat ik van wal steek wil ik eerst even weten of je reisgenoot een 41 jarige leuke kerel met nieuwsgierigheid mag zijn?
Groet,
Rick

Hoi Rickert:)

Why not:). Ga jij ook in die periode???

Ha Sphaera,
Om naar Italie te gaan komt mij altijd goed uit
Begin september moet geen probleem zijn voor mij. Vind het nu al leuk om over een vacantie na te denken.
Waar kom je vandaan? Misschien eens wat afspreken om wat te eten of drinken om elkaar eens wat te leren kennen. Moet natuurlijk wel klikken. Al ben ik niet al te moeilijk maar wie weet vind je mij wel een ongelovelijke zak(wat ik me dan ook gelijk weer niet voor kan stellen,haha)
En dan een drankje doen met nieuwe mensen is altijd wel leuk.
Hoor het graag,
Groetjes:dag:

Hey ik ben een 26 jarige jongen en heb wel interesse, als je wilt stuur me even een pm met je plannen als je die al een beetje heb?