Zonder bachelor toch minimaal een jaar in Thailand verblijven. Hoe doe je dat?

Hoi,

Per 19 april ben ik werkzaam als lerares in Thailand. Mijn contract is een jaar geldig. Aangezien ik geen Bachelor degree heb kan ik geen jaar visum krijgen. Ik heb nu een 3 maanden visum met 2 entries. Weet iemand hoe ik, zonder teveel het land uit te moeten, mijn visum moet regelen?en welke?

Hoor het graag!

Groeten Meis

heb je een werkvergunning?

want normaal gesproken moet je dan een non immigrant B multiple entry jaar visum kunnen krigen en dan moet je elke 90 dgn een visum run doen of een verlenging aanvragen

als je geen werkvergunning hebt ben je illegaal bezig en loop je het risico het land uitgezet te worden en wordt je waarschijnlijk op de zwarte lijst gezet. en kans op een boete en je zult een aantal dgn in de gevangenis zitten.

je zou ook kunnen proberen om een double of triple entry tourist visum te kunnnen krijgen.

je krijgt dan 60 dgn bij binnnenkomst en die kun je verlengen met 30 dgn voor 2000 baht bij elk immigration office. dan moet je weer een visum run doen.
weet alleen niet of ze in de omringende landen nog double of triple enrty tourist visa uitgeven.

heb je dit dan niet allemaal van te voren uitgezocht?

Ze heeft gegarandeerd geen werkvergunning.

In principe: zonder bachelor geen werkvergunning, zonder werkvergunning geen jaarvisum.

klopt waarschijnelijk geen werkvergunnig
en een toeristenvisum kun je maar 3 keer verlengen

Er was ooit de regel dat je een visum vrije entree maar 3 keer kunt krijgen. Dit is met de invoering van 15 dagen indien binnenkomst overland komen te vervallen.

Een toeristenvisum (60 dagen of doiuble/multiple entry) kan bij een immigratiekantoor eenmalig voor een korte periode worden verlengd.

je hebt single/double en triple entry tourist visa en deze kunnen verlengt worden bij immigration kantoor met 30 dgn echter na deze verlenging moet je ff de grens over en krijg je weer 60 dgn die je kunt verlengen met 30 dgn.

verlenging kost 2000 baht.

vreemd vind ik dat de OP niets meer van zich laat horen.
je zou toch denken dat een school het allemaal wel legaal zal regelen?

Nee hoor, veel scholen nemen goedkoop mensen aan zonder de juiste papieren.

je kan een education visa aanvragen,maar dan moet je thaise les volgen,tevens kan je bachelors degree s bestellen op instant degrees.com,allemaal te verifieren,dus allemaal echt.heeft mij in het verleden ook geholpen.succes!!

een bachellor degree BESTELLEN? kom op, iedereen prikt er zo doorheen dat die instantie niet geaccrediteerd is en je diploma dus waardeloos is. een waardeloos papiertje waar je een hoop voor betaalt…

ik heb meerdere kennissen die deze degrees gebruiken,zelf heb ik het ook gebruikt bij een voorgaande baan.

ik ken alleen maar mensen die door de mand zijn gevallen omdat hun kennis niet overeenkwam met hun zogezegde degree. een van hen is overigens aangeklaagd voor valsheid in geschriften. ieder zijn ding!