Van 12 sept t/m 2 okt ben ik vrij en wil ik graag lekker genieten van een relaxed vakantie. Ik heb nog geen vakantie bestemming en ben dus nog op zoek. Het liefst zit ik direct aan het strand en dicht bij een dorp/stad. Iemand tips?
Gr. Ries
Van 12 sept t/m 2 okt ben ik vrij en wil ik graag lekker genieten van een relaxed vakantie. Ik heb nog geen vakantie bestemming en ben dus nog op zoek. Het liefst zit ik direct aan het strand en dicht bij een dorp/stad. Iemand tips?
Gr. Ries
Hallo Ries,
Ook ik wil graag nog weg in september. Misschien heb ik wel een tip voor je, maar wat heb je zelf zo ongeveer in gedachten?
Heb je trouwens al reisgezelschap?
In mei ben ik via deze site met een groep reisgenoten naar Turkije geweest, dat is super goed gegaan. Gezelschap wanneer ik daar zin in had en rust wanneer ik dat wilde, en 's avonds gezellig met zijn allen eten. Zojuist heb ik ze een mailtje verstuurd met de vraag wie er nog weg zou willen in september, maar ik denk dat niet iedereen weer mee kan en/of wil (we waren in mei met 8 man/vrouw, in de leeftijd van 34-46 jaar).
Groet,
Nicolette
Wat ik in gedachten heb, is een (strand)vakantie waar ik wel vrij ben in het doen en laten waar ik zelf zin in heb. Een groepje lijkt mij leuk omdat je 's avonds toch vaak in je eentje in een restaurant zit en dat is altijd wat minder. Belangrijkste voor mij is dat het geen gedwongen karakter mag hebben. t’is uiteindelijk een vakantie :-).
Bestemming: Eigenlijk ga ik liever ergens heen waar ik nog niet eerder ben geweest. Turkije ben ik nog nooit eerder geweest maar in principe ben ik vrij flexibel.
Gr. Ries
En waar ben je dan nog meer niet eerder geweest? :wereld:
Dat is wel veel om op te noemen waar ik nog niet geweest ben
Bijv. Turkije, Italie, verschillende Griekse eilandjes, Malta, Grand Canaria en ga zo maar door. Hoeft niet perse binnen europa te zijn wat mij betreft.
Zandstrand en heldere blauwe zee is wel waar ik voornamelijk aan denk.
Gr. Ries
Heb je mijn mail ontvangen???