Hallo allemaal!
Ik zoek voor de zomer reisgenootjes om mee op reis te gaan (stukjes samen reizen mag ook). Ik ben 30 jaar en kom uit omgeving Amsterdam. Ik heb vaker verre reizen gedaan, zowel alleen, als met mensen via dit forum als georganiseerde (single)groepsreizen. Het georganiseerde wil ik niet meer. Ik ga liever mijn eigen weg op mijn eigen tempo. Zo kom je op de leukste plekjes terecht en kom je de leukste mensen tegen (en je komt niet totaal uitgeput weer terug!)
Ik hou van cultuur, natuur, maar ook van een paar daagjes strand kan ik genieten. Een lekker drankje en een avondje stappen hoort ook bij mijn vakantie! Ik ga het liefst op pad met mijn backpack en slapen in hostels. Mijn voorkeur gaat ernaar uit om met een klein groepje (3/4 vrouwen) op pad te gaan. Zodat je ook flexibel kunt zijn en af en toe je eigen interesse kunt volgen om later weer bij elkaar terug te komen.
Een bestemming heb ik nog niet… Er zijn zoveel plekken waar ik heen wil dat ik het dit jaar even niet meer weet! Mijn voorkeur gaat uit naar Azië of zuid Amerika (nog een heel ruim begrip). Dus sta overal voor open!
Groetjes, Inge