Hey mensen,
ik ben op zoek naar een reisgenoot (of meerdere) voor in de zomervakantie. Het zou dan gaan om minimaal vier en maximaal zes weken gedurende de periode 18 juli tot 30 augustus. Ik ben mattie (echte naam komt nog wel eventueel) en ben 19 jaar. Ben een man en ben op zoek naar mannelijke en/of vrouwelijke reisgenoten. Op dit moment maakt de reisbestemming me nog niet heel erg veel uit, maar ik denk dat budgettechnisch (~€2000-2500) Zuid-Oost Azië en Europa mij het beste uitkomen. Ik ben al een keer in Indonesië geweest, dus hoef daar niet per se naar terug, behalve om van de gebaande paden af te gaan. Verder heb ik al een groot deel van Europa gezien, maar wil wel nog graag een keer naar Noord-Europa en Oost-Europa om hier te gaan (wild)kamperen.
Landen en gebieden die mij leuk lijken om te bezoeken zijn China, Vietnam, India (alhoewel het dan regenseizoen is en de wildparken gesloten zijn) en Borneo en Sumatra. Op reis ga ik graag de natuur in en ik wil dan dus ook de mogelijkheid hebben om te gaan wandelen door de natuur. Cultuur mag in principe gewoon niet ontbreken, maar hoef niet per se highlights te zien van een land. Voor mij zit cultuur ook juist in het alledaagse leven, waar je de mensen ontmoet die een gewone baan hebben en waar je deel mag nemen in hun gebruiken. Ben zelf overigens geen voorstander van binnenlandse vluchten (Indonesië uitgezonderd) dus zou die ook het liefst vermijden.
Ook andere gebieden lijken mij ontzettend mooi. Van Nicaragua, Costa Rica tot aan Canada, Australië etc. Echter ben ik bang dat veel landen lastig worden budgettechnisch, aangezien ik wel enige buffer wil hebben. Of eigenlijk weet ik het bij een aantal landen wel zeker. Mocht je nou een ontzettend goed voorstel hebben om ergens heen te gaan voor een redelijk prijs én zoek je nog een reisgenoot, reageer dan ook absoluut (eventueel met (topic)link) zodat ik daar eens naar kan kijken. Mocht het idee er liggen (welk land) en zijn we het beiden eens met wat voor soort reis, dan lijkt het me handig om eens een kopje koffie te gaan drinken zodat we kunnen merken of het klikt. Mocht het klikken kunnen we de verdere details altijd nog doorspreken.