Hey mensen,
Ik ben 19 jaar, en houdt van reizen. Ik wil de zomervakantie goed besteden en daarom wil ik niet standaard een weekje met vrienden naar Bulgarije, maar een aantal weken een avontuurlijke vakantie. Een beetje rondreizen en veel zien. Ik hoef niet iedere avond lam uit een disco te strompelen, maar af en toe een gezellig avondje in een pub of cafe lijkt me wel gezellig. Verder dus vooral genieten van de dingen die je ziet en meemaakt. Ik wil ver, maar toch goedkoop. Dus Afrika/Azie/Australie/Amerika/Canada het maakt me allemaal niet uit, maar dan worden het geen hotels. Ik hoop dat jij als reismaatje een goed idee hebt. Ik zoek iemand van rond mijn leeftijd m/v, houdt van natuur, muziek (maken), gezelligheid en moet in zijn voor een paar weken good fun. Van begin juli tot half augustus ben ik beschikbaar. Ik zou ook best willen combineren met vrijwilligerswerk o.i.d.
Ik ben Iris en ik ben 18 jaar. Zelf ben ik van plan om in de zomervakantie naar Nieuw-zeeland af te reizen.
Ik ben van plan om daar gewoon veel rond te reizen en zoveel mogelijk van het land te zien. Zelf ben ik niet zo van het feesten, maar een gezellig avondje in een pub of cafe heb ik niks op tegen.
Mocht heb je wat lijken, laat het maar even weten.
Klinkt goed! Ik ga dit jaar weer terug naar Bali (Kirsten, 20j) en zal daar wat gaan rondreizen en vrijwilligerswerk doen…Bali en omgeving is low budget zeer goed te doen En leuk om door te reizen vind ik…
Heb jij verder al plannen enzo?
Ik weet niet of je al een paar mensen hebt gevonden?
Maar ik ben zelf nog opzoek naar een paar reisgenoten die graag een paar weken willen rondreizen door azie (wel goedkoop!).
Ik heb nog niet echt een voor keur voor landen maar Maleisie/borneo lijkt met wel heel erg mooi. Of bali.
Hee!
Ik ben Meike, 19 (in de zomer 20) En wil ook graag iets meer doen dan een weekje zon/zee/strand.
Ik wee tniet of je ondertussen al een reisgenootje hebt gevonden, maar ik zit nog een beetje te twijfelen tussen Amerika en Australie. In Australie is het dan winter, dus in het zuiden is het minder warm. Amerika zou ik graag naar het zuidwesten willen (california).
Groetjes Meike
Ik vroeg mij af voor welke maanden je plannen staan?
Ik wil namelijk ook heel graag die kant op reizen.
Maar ben alleen de hele maand augustus beschikbaar.