Zomervakantie (juli/augustus 2011) backpacken in Thailand...

Hoi allemaal,

Allereerst zal ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Maurice, ik ben 26 jaar en woon in Katwijk. Ben echt dol op reizen en door mijn beroep (leraar basisonderwijs) heb ik daar voldoende tijd voor… :wink: Heb 2 jaar geleden voor 1,5 maand met backpack rondgetrokken door Maleisië/Singapore en Bali en wil komende zomer rondtrekken door Thailand. Eventueel ook iets van Laos, Cambodja, Vietnam zien, maar dat is nog niet zeker… In ieder geval wil ik veel van het land zien en wil ik afsluiten met een aantal dagen genieten op een paradijselijk eiland… Lijkt dit je nou ook leuk en heb je een beetje hetzelfde voor ogen, laat dan een berichtje achter… Misschien liggen we dan over een maand of 7/8 op een tropisch eiland in een hangmat na te genieten van een mooie reis… :slight_smile:

Groetjes Maurice

Hoi Maurice,

Ik las je berichtje en ik heb ongeveer dezelfde plannen. Ik wil komende zomer heel graag naar Thailand voor (ik denk) 5 weken. Ik werk ook als juf op een basisschool. Ik heb verder nog geen concrete plannen… we kunnen altijd eens kijken of we dezelfde interesses hebben.

Groetjes Marrit