Backpacken Thailand (Gehele maand Juni)

Eeey,

Ik zal me even voorstellen ik ben Maurice, 26jaar!
En ik ga dit jaar voor het eerst backpacken in Thailand, vanaf 1juni t/m 30juni ben ik daar!

Lijkt me leuk om in contact te komen met mensen die ook rond die periode richting Thailand gaan.
Ik ben van plan om enkele weken richting het noorden te gaan en af te sluiten op Koh Tao voor een weekje duiken.

Verdere planning is zeer flexible en kan zich ter plekken vormen of afwijken van de huidige ideeen.

Lijkt het je leuk om even wat info uit te wisselen, laat het gerust weten.

Groeten,

Maurice

Hoi Maurice,

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Lotte en ben 26 jaar. Op 1 juni begint mijn reis naar Azie. 2 juni land ik in Bangkok om de eerste tijd richting het noorden rond te reizen. Verder staat er nog niet veel vast behalve dat ik 3 maanden later in Jakarta eindig. Er zijn wel een aantal dingen die ik erg graag zou doen waaronder een duikbrevet behalen, een kookcursus volgen en ziplinen lijkt mij ook erg gaaf. Ik ben erg flexibel en sta voor alles open. Waar en wanneer begin jij je reis??

Groetjes,

Lotte

Eeyy Lotte,

Leuk om te horen!

Ik begin mijn reis ook in Bangkok waar ik 2juni in de middag landt. Paar daagjes Bangkok pakken en dan rond de 4de met de nachttrein naar Chang Mai! Vanuit daar veel bezichtigen en een jungletocht maken verdere planning moet ik nog uitstippelen.

Afhankelijk hoelang ik in het noorden ben weer richting Koh Tao om daar nog relaxed de reis te eindigen vandaar uit weer richting Bangkok voor de terugreis.

Maar daar nog maar niet aan denken!

Hoi hoi,

Ik ben Denise (24 jaar) en ik vertrek 7 juni naar Bangkok, zou leuk zijn als we elkaar een keer treffen in Thailand :wink:

Groetjes