Zomervakantie in zicht

(origineel bericht op be-more.nl)

Zomervakantie in zicht

Ondanks dat ik al zeker was van mijn overgang waren het toch nog stressvolle en zenuwslopende laatste daagjes school. Maar met alleen de herkansing nu nog voor de boeg zit de vakantiestemming er al flink in.

Terwijl we niet meer naar Mallorca gaan, ik Frankrijk helaas om financiele redenen (moeilijke keuzes!) heb moeten afzeggen, het plan Terschelling op een laag pitje staat en zelfs Amsterdam niet lijkt te gaan lukken, staat de agenda voor de maanden juli en augustus voller dan ooit tevoren.
Gelukkig met (bijna) alleen maar leuke dingen! En natuurlijk lekker veel uren werken!

Daarnaast heb ik inmiddels al met verschillende mede-vrijwilligers contact gehad. Hopelijk vallen onze drukke schema’s te combineren en kunnen we elkaar alvast ontmoeten.

Mijn mede-vrijwilligster Kyra heeft hetzelfde vliegticket geboekt. Toch wel een opluchting dat ik niet de hele heenreis op mezelf aangewezen zal zijn!

Mijn reis komt dus steeds dichter bij, maar lijkt nog zo ontzettend ver weg. Iedereen die wel binnenkort naar het buitenland vertrekt (en alle thuisblijvers!) wens ik een hele fijne vakantie! Geniet van deze zomer!

(origineel bericht op be-more.nl)