Week weg eind juli/begin aug (last-minute?)

Hoi!

Ik heb de laatste 2 weken van juli en de eerste week van aug vakantie. Alleen vriendinnen hebben of geen geld, of gaan met hun vriend weg. Dus ik zoek een gezellige meid van ongeveer mijn leeftijd (ben 23) die zin heeft om 1 van die 3 weken weg te gaan. Of naar New York, of naar de zon :zon02:

Ik ben geen feestbeest, hou wel van het strand, beetje omgeving bekijken, gewoon gezellig en relaxed.

Ik hoor t wel!

Groetjes!

Hai vakantieganger!

Ikzelf ben ook op zoek naar een gezellig reismaatje die met mij een of 2 weekjes weg wil naar de zon!
Ikzelf ben 22, wordt 23 deze zomer, ben studente italiaans, vind Italie of course helemaal goed, maar ook een kneuterig grieks eilandje (bijv Karpathos) of Spanje kan mij goed doen. Wat jij beschrijft is herkenbaar voor mij; iedereen heeft al iets of geen geld en zou wel willen maar…dit of dat, daarom dacht ik ook; laat ik maar eens kijken of er nog meer mensen zijn met dit probleem, en ja. hier op wereldwijzer zijn er zat die iemand zoeken, want idd alleen op vakantie kan makkelijk, maar ik vind het zo verdomde saai! gezellig met elkaar babbelen, stadjes bezoeken, terasje doen, luieren op t strand en lekker uit eten… helemaal goed!

Als dit mailtje je aanspreekt, mail me maar en we kijken wat voor bestemminegn we leuk vinden!

Succes alvast met de zoektocht!

Groetjes,
Flora op den akker

Flora ik heb je een personlijk berichtje gestuurd, heb je die gekregen??