Reisgenootje gezocht: gezellige meid voor eind augustus 2011

Hallo meiden,

Ik (21 jaar, woon in Gorinchem, werk fulltime) ben op zoek naar een gezellige meid om mee op vakantie te gaan… Het land maakt me niet zo veel uit. (Mijn vriendinnen gaan met hun vriendjes of ze hebben geen tijd/geld. )
Ik kan alleen week 33/34/35!

Ik ben flexibel dus kom maar op met de ideeën:vak02:>>> Wil wel het liefst in Europa. Italie lijkt me wel mooi.

Hee,

Ben je percee op zoek naar een meid?
Zelf ben ik een man van 21 en wil graag ook die weken weg.

Groetjes,
Cas

Ja ben perce op zoek naar een meid …

hey marieke

ik ben 22 werk ook fulltime en heb te maken met vrienden die allemaal student zijn.
dus ook lastig lastig.
ik ben eerder vrij als jou 32 33 34.
Groetjes
Marieke

hallo,

IK ben ook opzoek naar iemand die met mij op vakantie wil!
Zelf ben ik 19 jaar zit nog wel op school (laatste jaar) en werk daarnaast ook
Ik kan alleen week 33 en 34 en zou graag naar een zonnige plek gaan ergens bij de middellandse zee.

Misschien heb je al iets afgesproken met iemand
maar ik wou toch laten weten dat ik het leuks zou vinden

Groetjes,
Lieke

Hey Lieke, helaas; ik heb al een groepje waar ik een vakantie mee geboekt heb!! Succes met het vinden van een ander groepje…

Hee Lieke & Mariekezwaaneveldt,

Hebben jullie inmiddels al plannen gemaakt voor de vakantie? Ik zelf ben 7 t/m 22 aug vrij en zou graag op vakantie willen. Zowel stedentrip als strandvakantie lijkt me leuk. Als jullie interesse hebben, PM me dan!

Groetjes Sharon

Hallo,

Ik ben van plan morgen naar italie te gaan, naar de adriatische kust op een goedkope camping. Ik heb daar zelf ook gewerkt en het lijkt me leuk om daar terug naartoe te gaan. Ik zoek iemand die het heerlijk vind gewoon lekker aan het strand te liggen :zon02:maar die het ook niet erg vind af en toe wat zelf te doen. Ook ken ik daar natuurlijk al wat mensen (hele leuke mensen) dus het zal leuk zijn als je een beetje spontaan bent dan gaan we gewoon met zn allen op stap. Zelf vertrek ik dan vrijdag de 13e met de bus, als er nog een busticket vrij is zal dat perfect zijn… maar dat weet ik niet zeker.

Ik ben zelf bijna 19 en kom uit het midden van nederland. Ik ben het liefst op zoek naar een meid tot en met 25 die niet te veel uitstapjes heeft gepland.

Groetjes