Zomervakantie, alle opties mogelijk

Hallo,

Mijn naam is Natasja, ben een jonge dame van 21 jaar, bijna 22.
Ik ben al een aantal jaren niet op vakantie geweest. Ik merk heel erg dat ik er toch echt aan toe ben om weer eens op vakantie te gaan.
Nu zit ik met het probleem dat mijn vriendinnen al een vakantie hebben gepland of een vriend hebben.
Ik heb totaal geen idee waar ik heen wil.
Het moet wel in de zomervakantie vallen helaas omdat ik met mijn studie zit.
Dus voel jij je aangesproken om tussen 15 juli en 5 september ergens een weekje of meerdere weken samen op vakantie te gaan dan hoor ik dat graag!

Ik ben christenen en een spontane vrolijke soms wat drukke meid.
Gek op humor, lachen lekker eten vrolijk zijn!
Ik hou niet van een zon zee strand vakantie. Ik wil er wel graag op uit!
Een dagje aan het strand vind ik niet erg. Maar om een hele vakantie te bakken is voor mij niet weggelegd.
Dagje karten, dingen bezichtigen, stadjes afgaan, shoppen, cultuur snuiven, veel restaurantjes bezoeken,
Ben ook in voor een all in.
Krijg er nu al zin in.

Ik zoek wel een vrouw waar ik mee op reis wil. Ik wil niet met een man op vakantie.

Groetjes Natasja, en hopelijk tot horens

Heej Natasja,

Ik ben Esther, 23 jaar (24 in de zomer) en ik kom uit Gelderland.
Al jaren ga ik tijdens de zomervakantie vrijwilligerswerk doen en werken en daardoor ben ik net zoals jij al voor een lange tijd niet op vakantie geweest.
Deze zomer heb ik er tijd voor, maar al mijn vrienden zitten in een relatie en dan komt het wel bekend probleem ga je alleen of samen met iemand op reis.
Ikzelf deel graag samen met iemand mijn ervaringen en ik las mijn berichtje en ik dacht hé dit lijkt mij leuk.
Ik hou van een avondje stappen een drankje lachen genieten en uiteten gaan.
Zelf wil ik deze zomer graag relaxen, dat houd bij mij in alles rustig aan doen. Zeker wil ik dingen bezichtigen en ondernemen maar een dagje strand kan geen kwaad en shoppen kan altijd :wink:
Ik zal nog even iets meer over mij zelf vertellen ik werk op dit moment via het Persoons Gebonden Budget en in september begin ik de BBL opleiding verzorgende en ga ik in een verzorgingstehuis werken.
Zelf kan ik alleen in de periode van 9 t/m 28 augustus op vakantie. Mij lijkt het in ieder geval leuk en ik heb super veel zin om op vakantie te gaan en even te genieten.

Liefs, Esther

Hallo Esther,

Leuk dat je reageert.
wat je hier vertelt spreekt mij wel aan.
We zitten eigenlijk beide in het zelfde schuitje.
Zou je het leuk vinden om privé contact te hebben?
Eens wat ideeën over te brengen?

Ik werk momenteel als helpende, en ga na de zomervakantie ook starten met de verzorgende opleiding!

Groetjes Natasja

Heej Natasja,

Dat lijkt mij een leuk idee, maar ik ga hier niet mijn telefoonnummer ofzo vrijgeven
Dus hoe doen we dat?

Groetjes, Esther