Zomervakantie 2015, backpacken in Azie!

Hai allemaal!

Mijn naam is Barbara, en ik ben van plan om volgende zomer te gaan backpacken in Azie. Het word voor mij de eerste keer, dus het lijkt me handiger en een stuk gezelliger om niet alleen te gaan. Ik heb al wat landen in gedachten, maar ik heb nog niets gepland oid. Ook niet qua tijd.

Verder ben ik een student van 19 jaar, altijd in voor gezelligheid maar zo nu en dan ook gesteld op mijn rust. Ik wil de vakantie het liefst afwisselen met cultuur, avontuur, mooie stranden en uiteraard wat drankjes in de latere uurtjes! Ik ben heel flexibel, maar verwacht dit ook van mijn reisgenoot aangezien we natuurlijk niet áltijd op 1 lijn kunnen zitten, maar ik zie mezelf als een chille reisgenoot :wink: Mocht het iemand leuk lijken om dit samen te doen, stuur gerust een berichtje!

Groetjes,
Barbara

Hi Barbera,

Ook ik zou graag in de zomervakantie willen gaan backpacken door Azië… Ik heb al wat dingen bekeken en bedacht, maar nog niets vast of gepland. Het ligt dus nog erg open! Ik ben een 19 jarige student, woon in Dordrecht en studeer in Breda. In mijn reis gaat het vooral om cultuur, avontuur, mooie dingen zien, maar inderdaad, ook een drankje is niet verkeerd. Wel staat voor mij vast dat de reis niet gericht is op stappen&feesten, dan kan ik ook een weekje naar Cherso haha! Ook ik zie mezelf wel als een relaxte reisgenoot, ben flexibel. Ik hoor graag van je! Groetjes Lindy