Ga jij mee backpacken door Azië in de zomervakantie van 2015?

Misschien denk je wel, goh, nu al bezig met het plannen van je zomervakantie 2015? Maar, beter te vroeg dan te laat, zoals dit jaar waardoor ik nu thuis zit zonder (leuke) vakantieplanning!

Mijn idee is om in de zomervakantie een maand te gaan backpacken, mijn gedachten gaan nu uit naar Thailand, maar ik sta voor veel dingen open. Ik zou het graag low-budget willen houden, door in hostels te slapen, wat natuurlijk ook een leuke manier is om nieuwe mensen te ontmoeten. Het zou voor mij de eerste keer naar Azië worden. Dit jaar ben ik 3 maanden in Kenia geweest voor school, waar ik de smaak te pakken heb gekregen. En nu zou ik graag de Aziatische cultuur gaan ontdekken.
Vooraf zou ik wel iets van een plan willen hebben, zodat we in ieder geval weten wat we graag zouden willen doen/zien en niet alles open ligt. Verder ben ik wel heel flexibel en voor veel dingen sta ik open. Wel staat voor mij vast dat het absoluut geen zuip-reis hoeft te worden, af en toe uitgaan vind ik helemaal leuk maar dit is niet waar het voor mij om draait.

Ik ben nu bijna 19 jaar oud, en vanaf september ga ik de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening studeren in Breda. Zelf woon ik in Dordrecht. Ik zoek een leuke, gezellige, jonge en spontane reisgenoot waarmee ik samen kan brainstormen en reizen.

Heb jij net als ik, zin in een zomer vol avontuur in Azië? Dan zie ik je berichtje graag tegemoet!

Groetjes,
Lindy