Zomervakantie 2014!

Hoi!
Ik ben Kim, ben 20 jaar en ik wil in de zomer graag wat leuks doen:) mn vriendinnen zijn niet zo vreselijk avontuurlijk aangelegd, maar zelf zou ik heel graag een rondreis ergens in Europa willen doen voor 2/3 weken. Ik denk het liefst via interrail. Ierland en schotland lijkt me supermooi, maar de andere kant kan ook, ik sta zeker open voor nieuwe ideeën!
Ik hou ervan om nieuwe, leuke dingen te beleven. Cultuur en natuur, maar afentoe een stranddagje en een drankje is ook best leuk:) Ik ben niet zo moeilijk wat dat betreft:)
Ben je rond mijn leeftijd en wil je ook wat leuks doen maar niet helemaal in je eentje, mail en miss kunnen we samen wat afspreken! Ik hoopsnel wat van iemand te horen!
Groetjes, Kim

1 like

Ik heb zelf ook een berichtje geplaatst en ben zo ongeveer op zoek naar hetzelfde. Hierbij mijn berichtje: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=169854

Als je geïnteresseerd bent dan hoor ik het wel :wink:

Hoi!

Ik ben van plan om een ‘eurotrip’ te maken aankomende zomervakantie. Ik kwam op het idee om een auto te huren in NL en alle leuke plekken af te gaan in zwitserland,italie,zuid frankrijk en misschien spanje.

Ik heb inmiddels al een reismaat gevonden en het zou ideaal zijn als er nog 2 mensen meegaan. (4 in totaal) Als het je wat lijkt kun je mij een berichtje sturen om het er over te hebben.

Gr, Ryan

Via Wereldwijzer app

1 like

Hoi! Ik ben zelf ook op zoek naar medereizigers voor een eurotrip. Al mijn vriendinnen gaan op feestvakantie, maar ik heb meer zin in een avontuurlijke vakantie en het bezoeken van mooie steden. Zijn jullie nog steeds op zoek naar extra mensen? Ik hoor graag van jullie! Groetjes, Milou (19 jaar, Leiden)

Hoi Milou, ik ben nu met een aantal andere aan het praten ook. Leuk dat je hebt gereageerd! Miss kunnen we een keer iets afspreken ofzo? Ik ben Kim, 20 jaar, ik woon in venhuizen en zit op school in haarlem, ik ben heel hard op zoek! Wil graa op vakantie maar geen feestvakantie meer!:slight_smile:
Ik hoor het van je,
Groetjes Kim

Hoi !

ik wil zo’n zelfde soort reis maken door europa deze zomer…
Ik weet niet of je inmiddels een groepje hebt?
en in welke periode jullie dan zouden gaan? ik ben van plan om mei/juni op pad te gaan!

groetjes Hester

HeeHee!

Ik ben 18 jaar oud en het lijkt mij ook heel leuk om zo’n reis te maken met een gezellige groep mensen deze zomer!
In welke periode willen jullie gaan? Ik hou van avontuur,bijzondere mooie plekjes en af en toe lekker een dag bijkomen in de zon!

Groetjes,
Eva

Hey hallo,

Is er nog plek? :stuck_out_tongue:
Ik heb Tussen 12 en 23 july vrij.

mijn eigen idee was 10 dagen backpacken in Engeland. met nog een reisgenootje.
Een ander land vind ik ook prima.

intresse?

Hey hoii…

Ook ik was zoiets van plan… en ben dus hier terecht gekomen… Erg leuk!
Zoeken jullie nog meer mensen? =)

Ik wil ook interrailen!
Het liefst vanaf mid juli