Hey, ik ben Jessie en ik ben 19 jaar oud (bijna 20)
ik ben op zoek naar een of meerdere reisgenoten om een trip door europa te maken volgende zomer.
ik heb nog niet veel van europa gezien (buiten boedapest, berlijn, london) dus ik sta overal voor open!
natuurlijk heb ik wel plekken waar ik graag heen zou willen… (zoals kopenhagen)
en misschien een festival doen in spanje of iets dergelijks. en het szigetfestival? alles is een optie!
maar vooral gaat het me erom gewoon een richting op te gaan… op zoek naar avontuur, mooie gebieden, verschillende culturen, feesten en mensen ontmoeten!
vind jij je hier wel in en lijkt het je gezellig om met mij een eurotrip te gaan maken? dan hoor ik graag van je!
ik vind het een leuk idee! ik heb er zelf ook al over nagedacht
ik ben sandra en ik ben 18 jaar. Ik heb niet bepaalde plekken waar ik heen wil. Kopenhagen ben ik wel geweest, was erg leuk. Ik zou op zich wel terug willen naar stockholm is erg mooie stad. voor de rest maakt het me niet zo veel uit
Nou vroeg ik me af hoe je door europa wilde trekken en hoe je wilt overnachten? je mag me ook toevoegen
[EMAIL=“san_04_1601@hotmail.com”]san_04_1601@hotmail.com
Heey jessie!
Alles goed!
dat is echt precies waar ik naar op zoek ben!
hoelang wil je gaan? ik wil namelijk er 3 maanden voor uittrekken.
gewoon lekker backpacken, liften etc. Ik zou ook heel graag naar sziget willen.
Ik ben Tom trouwens haha, ook 19, woon in Maastricht, werk in een Ierse Pub.
avontuur, mooie gebieden, feesten, nieuwe culturen en mensen… geweldig!
Cheers Tom
hey, ik was zelf aan het denken om 1 maand te gaan…
maar de rest klinkt echt precies wat ik zoek!
misschien valt er over de tijd nog wel te discussieren? XD
voeg me anders toe op msn!
je doelstellingen zijn echt dezelfde als mijne
Ik ben Nikki 18 jaar, in januari 19 en ik zoek ook mensen om door Europa te reizen. Ik wil dit een maand doen in de zomervakantie.
Mij lijkt het ook zeer avontuurlijk en gezellig wat Tom beschreef! Ik voel daar ook wel wat voor. Ik zie trouwens dat je ook uit Breda komt, des koel ik ook namelijk.
Graag een reactie!
heey nikki!
ja jessie en ik hebben het er al vlug even over gehad via msn.
ik kom binnekort een keertje naar breda en misschien kunnen we dan eens met z’n 3e kijken van hoe en wat.
klinkt super!
heb jij msn?
cheers!
Tom
heeey volgens mij zit je wel ongeveer op 1 lijn met mij , ik wou van de zomer een citytrip door europa gaan doen door te backpacken miss is het leuk om eens met elkaar te kletsen. je kunt me mailen op [EMAIL=“gertjanmaas@msn.com”]gertjanmaas@msn.com
Hallo
Heb je zin een een weekendje weg naar Paderborn? Ik wil graag dit weekend (of een anderweekend) gaan en ik zoek een lifter die met mij mee rijd. Voor 30 euro benzine kosten gaan we vrijdagavond weg rijden en zondagmiddag of avond zijn we weer terug. Je mag een een 1 vriend of vriendin meenemen. (delen benzinekosten) Het is een leuke stad, vooral nu de kerst eraan komt. Misschien kan ik ook een goedkoop hotel regelen voor je ongeveer 25 euro.
Mail me terug. [EMAIL=“sabrina.bakker@hotmail.com”]sabrina.bakker@hotmail.com 06-26853843
Groetjes Sabrina
heej allemaal,
dit klinkt precies als mijn droomzomer! ik zie dat je ondertussen al met een vriendin gaat, maar anderen nog intresse? Ik ben 18 (word in de zomer 19) en het lijkt me supergaaf europa te gaan verkennen met nieuwe mensen!!
Sarah
Heey Sarah!
ja lijkt me super gaaf! ik ben nogsteeds iemand aan het zoeken om mee te gaan, ik wil eigenlijk wel al vanaf juni gaan. lijkt het je wat?
cheers!
Tom