Eurotrip Zomer 2011

Hoi!!

Ik ben Robin, een meisje van 20 jaar en studeer Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs. Ik wil volgend jaar zomer ontzettend graag een Eurotrip gaan maken (een maand lang door Europa reizen met een Interrail ticket) en ik zou het leuk vinden als ik iemand vindt die zin heeft om mee te gaan! Ik zou het leuk vinden als je rond dezelfde leeftijd bent als ik, enthousiast bent, niet bang bent voor regen, maar ook ontzettend veel van de zon houdt! Neem gewoon contact met mij op, en misschien kunnen we elkaar beter leren kennen om te zien of het eventueel mogelijk is om dit samen te gaan doen!!

Groetjes,
Robin

hey Robin mijn naam is Ricardo ben 22 jaar en heb al twee keer een eurotrip gedaan 2009 en 2010. ben in 2009 in luxemburg,belgie,frankrijk,spanje geweest en 2010 in frankrijk,spanje en portugal. het is echt super om te doen ik raad het je echt aan. 2011 wil ik weer een eurotrip gaan maken maar dan waarschijnlijk griekenland, de griekse eilanden en omgeving mail me maar als je verder wil praten. [EMAIL=“ricardo_lek@hotmail.com”]ricardo_lek@hotmail.com

Hee Robin,
Ik zit zelf al 'n jaar met dit idee maar heb geen geschikte reisgenoten kunnen vinden… Dus misschien;)!? Maar ik zal me ook even voorstellen… Ben Florentine, een meisje van 18(over 'n maand 19;)) zit nu helaas voor de 2de keer in 6vwo omdat ik gezakt ben. Hierna lijkt het me super om te gaan interrailen! Maar voor meer informatie mail me maar/voeg me toe op msn; [EMAIL=“florentinee@hotmail.com”]florentinee@hotmail.com
Groetjes,
Florentine

hoi robin

ik wil rond het eind van dit schooljaar (als ik klaar ben met mijn afstudeerstage) dit zal ook rond het begin van juli 2011 zijn ook gaan reizen door europa. Waarschijnlijk koop ik tegen die tijd een (oude) camper om hiermee rond te gaan reizen door europa (ik wil dus niet met de trein gaan) (ik heb nog geen echt reisplan gemaakt) ik heb ook niet echt een voorkeur voor bepaalde landen, maar wil wel veel zien, zeker de verschillende cultuurverschillen lijken mij mooi om te bekijken,

ik wil niet de hele reis met een reisgenoot maken, maar het is wel leuk als er iemand een tijdje mee wilt reizen. als we elkaar dan beu zijn, of we willen beide een andere kant op dan scheiden onze wegen weer (in overleg)
het kan natuurlijk heel makkelijk dat wij b.v. 1 maand samen reizen, maar ik wil wel rustig rijden, elke dag maar een paar uurtjes reizen en verder ook nog leuke dingen doen onderweg, steden en bezienswaardigheden bekijken. Dit houd natuurlijk wel in dat je wat langer over de reis doet.
doordat we samen reizen zullen de kosten een stuk lager zijn, we kunnen de brandstofkosten en kosten van eten etc. delen, waardoor we gemakkelijker, gezelliger en goedkoper kunnen reizen. (ik denk niet dat het veel duurder zal zijn dan met de trein.
heb jij al veel onderzoek gedaan voor de reis wat betreft de kosten, visums en de bezienswaardigheden?

groeten,

Tom

Hoi Tom!
Ik hoor al wel dat jij al een heel plan voor jezelf klaar hebt :wink:
Het klinkt wel echt heel erg leuk! Maar het is niet helemaal wat ik in gedachten heb… Ik wil echt heel graag interrailen, omdat ik juist het treinreizen zo leuk vind. Het idee om dan bijvoorbeeld de helft te interrailen en een deel met jou mee te reizen trekt mij eerlijk gezegd ook niet. Toch heel erg bedankt voor het reageren! Ik houd je in mijn achterhoofd voor het geval ik mijn gedachten verander! :smiley:

Liefs, Robin

Hey Robin ik ben een 23 jarige bouwkunde studente in amsterdam en ik ben ook op zoek naar een vakantiemaatje in europa voor de zomermaanden. Ik dacht zelf ook aan een treinreis door europa voor een maandje. Hierbij wilde ik verschillende landen aanslaan en misschien in de een wat langer verblijven dan de ander.(Ik heb wel een gemiddeld budget) Laat wat van je horen!

Gr, Rubinia