Eurotrip zomer 2011

Hoi!!

Ik ben Robin, een meisje van 20 jaar en studeer Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs. Ik wil volgend jaar zomer ontzettend graag een Eurotrip gaan maken (een maand lang door Europa reizen met een Interrail ticket) en ik zou het leuk vinden als ik iemand vindt die zin heeft om mee te gaan! Ik zou het leuk vinden als je rond dezelfde leeftijd bent als ik, enthousiast bent, niet bang bent voor regen, maar ook ontzettend veel van de zon houdt! :zon02: Neem gewoon contact met mij op, en misschien kunnen we elkaar beter leren kennen om te zien of het eventueel mogelijk is om dit samen te gaan doen!!

Groetjes,
Robin

Haa Sunshine Robin!

Mijn naam is Ilse van Mierlo en ik ben 19 jaar oud. Ik studeer Bedrijfscommunicatie met Spaans, dus ik spreek al een aardig woordje español.
Ik ben gek op sport, avontuur en REIZEN. Het plan om via interrail door Europa te reizen heb ik al een tijdje in mijn hoofd en ik hoop dat het er in de zomer van 2011 dan ook echt van gaat komen!
Jou berichtje over een reismaatje sprak me dan ook erg aan. Ik zou graag wat meer over je te weten komen en uitvinden of we inderdaad een goede potentiële match zijn voor een Europatour.

Lijkt me leuk om wat van je te horen,

Groetjes Ilse.

Hoi Ilse! :slight_smile:

Wat leuk dat je reageert! Wat goed ook dat je goed Spaans spreekt! Mijn Spaans is minder, maar mijn Engels is wel goed! Komen we samen al een heel eind mee! :slight_smile: Ik zou het erg leuk vinden om je beter te leren kennen! Ik weet dat het nogal vroeg is, maar ik wil deze reis gewoon al een hele tijd maken, net als jij waarschijnlijk! Je kunt mij vinden op: http://robiin-6.hyves.nl/ en mijn email adres is: Robin_kampman6@hotmail.com. Laten we gewoon kijken of het wat gaat worden samen en eventueel plannen we over een tijdje welke route we gaan maken!! :slight_smile: Hopelijk spreek ik je snel :wink:

Liefs,
Robin

Hee Robin!

Was het iets geworden met Ilse?
Of zoeken jullie dames misschien een 3e reisgenoot?