Eurotrip zomer 2011

Hoi!!

Ik ben Robin, een meisje van 20 jaar en studeer Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs. Ik wil volgend jaar zomer ontzettend graag een Eurotrip gaan maken (een maand lang door Europa reizen met een Interrail ticket) en ik zou het leuk vinden als ik iemand vindt die zin heeft om mee te gaan! Ik zou het leuk vinden als je rond dezelfde leeftijd bent als ik, enthousiast bent, niet bang bent voor regen, maar ook ontzettend veel van de zon houdt! :zon02: Neem gewoon contact met mij op, en misschien kunnen we elkaar beter leren kennen om te zien of het eventueel mogelijk is om dit samen te gaan doen!!

Groetjes,
Robin

Haa Sunshine Robin!

Mijn naam is Ilse van Mierlo en ik ben 19 jaar oud. Ik studeer Bedrijfscommunicatie met Spaans, dus ik spreek al een aardig woordje español.
Ik ben gek op sport, avontuur en REIZEN. Het plan om via interrail door Europa te reizen heb ik al een tijdje in mijn hoofd en ik hoop dat het er in de zomer van 2011 dan ook echt van gaat komen!
Jou berichtje over een reismaatje sprak me dan ook erg aan. Ik zou graag wat meer over je te weten komen en uitvinden of we inderdaad een goede potentiële match zijn voor een Europatour.

Lijkt me leuk om wat van je te horen,

Groetjes Ilse.

Hoi Ilse! :slight_smile:

Wat leuk dat je reageert! Wat goed ook dat je goed Spaans spreekt! Mijn Spaans is minder, maar mijn Engels is wel goed! Komen we samen al een heel eind mee! :slight_smile: Ik zou het erg leuk vinden om je beter te leren kennen! Ik weet dat het nogal vroeg is, maar ik wil deze reis gewoon al een hele tijd maken, net als jij waarschijnlijk! Je kunt mij vinden op: http://robiin-6.hyves.nl/ en mijn email adres is: Robin_kampman6@hotmail.com. Laten we gewoon kijken of het wat gaat worden samen en eventueel plannen we over een tijdje welke route we gaan maken!! :slight_smile: Hopelijk spreek ik je snel :wink:

Liefs,
Robin

Hee Robin!

Was het iets geworden met Ilse?
Of zoeken jullie dames misschien een 3e reisgenoot?
Ik ben namelijk ook erg geinteresseerd om te gaan interrailen!
Wil het al vrij lang maar het kwam er elke keer maar niet van.

Even mezelf voorstellen: ben 20 (dan 21) en studeer International Business. Reizen is mijn hobby en heb al aardig wat afgereisd.
Heb een jaar in Engeland gewoond, ik woon momenteel in Parijs en heb afgelopen zomer gebackpackd door Egypte.
Als je wat meer wilt weten, stuur me maar een prive bericht :wink:

Liefs!

Hé, ik ben Twan. Ik doe marketing op 't MBO in Middelburg en ben 17 jaar oud. Ik reis graag met een ouder iemand, omdat ik het niet altijd kan vinden met leeftijd genoten i.v.m andere behoeftes. Ik ben heel flexibel en pas me altijd goed aan aan de ander. Wat ik ook terug verwacht. Wil je me mailen of je wat in me ziet? (juunhoad@live.com) Als je het te jong vind, kan ik ermee leven. Maar wil wel weten waar ik sta!
Ik heb namelijk ook al een paar jaar interrail in me hoofd en word van de zomer 18.
lowbudget of niet, is geen probleem. Nogmaals: ik pas me aan!

Hoop van je te horen;)

hoihoi

Hoi Twan,
Wat leuk dat je op mijn berichtje reageert. 17 jaar klinkt alleen wel ietwat jong voor mij. Ik ben namelijk meer op zoek naar iemand die net zo oud of zelfs ouders is dan ik ben. Ik hoop dat je me begrijpt? Nogmaals, heel leuk dat je toch gereageerd hebt, en ik houd je in mijn achterhoofd!

Groetjes,
Robin

haha, is goed Robin! Succes, hoi hoi.

Hoi allen die gaan eurotrippen!!!

Ik ben DC, 29 jaar, levenslustig, reislustig! Ik las al een berichtje over iemand van 17 die te jong is gevonden, haha. Ik hoop niet dat ik te oud word gevonden. Door mijn enthousiasme schatten mensen mij meestal wat jonger in dan de standaard 29-jarige nederlandse man.

Het feit dat ik reageer op jullie oproep zegt genoeg over mijn instelling! Ik ben niet zo van het leeftijdprincipe, haha.

Ok, jullie ook enthousiast?

Ik wil volgend jaar, net als jullie, een rondreis maken door europa (voorkeur voor zuiden). Ik sta open voor alle varianten. Ik heb, via deze website, reeds eerder twee interrailreizen gehad. Beide reizen met (toen nog), veelal jongere, onbekenden. Dat was geweldig! in 2007 door Midden-Europa en afgelopen zomer door Scandinavie. Prachtig prachtig prachtig.

Ik heb ook nog een idee in mijn hoofd om (ooit) een goedkope brommer te kopen en zo elke dag te reizen van stad naar stad. Via couchsurfing.com is overal in Europa onderdak te vinden. Vogelvrij idee. Misschien kunnen jullie er wat mee?!
Met de trein reizen of een andere optie is natuurlijk ook dikke prima!

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Groetjes, DC