Wie heeft er zin om in onze taverne te komen werken? Leuke manier om je grieks te oefenen, op het eiland evia, periode juli/aug.
Dit lijkt mij wel wat. Kun je wat meer info sturen?
mvg,
Jeroen van Beek
Het lijkt mij heel leuk, is er een bepaalde leeftijd ervoor?
Met vriendelijke groet,
Jasmine Day
hallo!
het lijkt me heel erg leuk om in jullie taverne te komen werken!
ik ben 20 jaar en heb al veel ervaring in de horeca. daarnaast ben ik al meerdere malen zelf naar het buitenland geweest en ben ik heel sociaal. ik spreek vloeiend engels en daarnaast frans en duits.
ik zou deze zomer graag een baantje/buitenland/vakantie willen combineren, dus ben heel geïnteresseerd in dit baantje.
zou je me misschien wat meer informatie kunnen sturen? wat zal de functie in de taverne precies inhouden? en voor hoe lang zou ik daar kunnen werken? etc.
vriendelijke groet,
amber simons[EMAIL=“ambersimons.1990@gmail.com”]
Hoi Amber,
ik zie dat dit topic in 2006 in geopend en verwacht dus niet dat je er nog een reactie op krijgt.
Ik denk echter dat de beste manier om een baantje te vinden is te zoeken ter plekke. Dus misschien kan je tegen die tijd gewoon in het vliegtuig stappen en een guesthouse boeken en vanuit daar gaan zoeken. Dan kan je meteen kijken waar je terecht komt.
Succes en veel plezier.
Groetjes Lotte
ooh haha, totaaal overheen gekeken… bedankt!
ik wilde in eerste instantie werk/vakantie/buitenland combineren in curacao. maar iemand vertelde me dat baantjes daar moeilijk te vinden zijn, je slecht betaald krijgt, en s avonds niet alleen over straat kunt. weet jij daar misschien (andere) dingen van? groetjes
Hoi
ja dat verwachte ik al (heb ik ook vaak) dus ik dacht ik waarschuw je even…
sorry ik kan je verder niet helpen maar misschien kan je een nieuw topic hier op het forum openen.
En Griekenland (of elders in europa) is misschien iets makkelijker en goedkoepr er gewoon heen te vliegen en dan ter plekke verder te kijken. Curacao is daar misschien iets te ver voor.
Succes met zoeken.
Groetjes lotte
Mavroutsikou is helaas geen lid meer en kan niet meer reageren. Hierbij dan ook een slotje, zodat mensen niet meer hoopvol hoeven te reageren.