OOk ik wil graag deze zomer nog in het buitenland aan t werk!!

Hallo,

De zoveelste oproep van een werkzoekende voor deze zomer!!!

Ik zoek tot begin sept. 2008 een leuke uitdagende baan in het buitenland, en wel in d elanden Griekenland, Kroatie,Spanje of Italie.

Ik ben wat ouder dan de meeste mensen die de zomer graag willen werken, namelijk 28 jr, en zoek dus GEEN propper werk…

VOor de volgende werkzaamheden stel ik mij beschikbaar± en heb ik ervaring…

Horeca, bar-serveerwerk
receptie
activiteitenbegeleidster
detailhandel
zorg

Mijn voorkeur gaat uit naar receptiewerk of activiteitenbegeleiden, zorg,alleen spreek ik GEEN vreemde talen, maar wel engels en beetje duits…dus waarschijnlijk wordt dit wat moeilijk…en komt het al gauw neer op horeca werk…Maar das ook leuk!

Maar goed, wie weet krijg ik via deze weg toch leuke tips, aanbiedingen, .
Ik ben een spontane meid, in voor een uitdaging, beschikbaar tot sept. en heb zin in wat avontuur deze zomer!

Weet of heb jij iets leuks voor mij, graag wel met accomodatie, en uiteraard salaris. Let me know!

Groeten !

Stuur anders even een mailtje naar jkakakis@otenet.gr met een foto en een verhaaltje over jezelf en vanaf welke periode je beschikbaar bent. Misschien kan ik iets voor je doen.Groetjes NickyPorto Greco

Hoi,
Ik vroeg me af hoe het is afgelopen? Ik ben nml ook geinteresseerd en ik ben 25, dus ook iets ouder dan de meesten.
Ik hoor het wel,
Groetjes,
Rozemarijn

Helaas heb ik nog niks kunnen vinden, het is erg moeilijk werk te vinden waarbij een nederlands salaris wordt geboden, wat voor mij nodig is ivm mijn woning hier in Nederland. Als ik terug kom moet ik natuurlijk nog wel een huis hebben, dat is hier in het noorden van t land nog niet zo makkelijk helaas…