Ik ben een meisje van 21 jaar oud.
Ik wil graag in het zomerseizoen van 2008 in Griekenland werken. Ik heb het al vaker gedaan, maar ben opzoek naar mensen die ook geintresseerd zijn.
Als je ook graag zou willen, laar je email achter zodat we kunnen praten op msn!
Groetjes!
Hej hej,
Het lijkt mij erg leuk om komende zomer in Griekenland te gaan werken. Ben ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen. Ik ben trouwens een meisje van 22 jaar oud. Heb hier in Nederland al de nodige horeca ervaring opgedaan (inmiddels alweer 6! jaar). Mijn emailadres is: milabu@live.nl
Groetjes!
ik ben nog maar 18 maar ik wil naar de zon en daar lekker werken!!
gooisetrut@live.nl
Ik wil deze zomer ook weer werken in Griekenland! Ook ik heb het al vaker gedaan! Ik ben 21 jaar oud…als je je email achter laat, voeg ik je toe;)
Ik ben 20 jaar en heb 5jr horeca ervaring. Vorig jaar in salou gewerkt en wil dit jaar graag naar griekenland.
Ik ben in de zomervakantie nog net geen 18 jaar oud en ik zou ook heel graag in Griekenland willen werken! Wie kan me hiermee helpen of hier meer over vertellen? http://joepvw17.hyves.nl of joepvw@live.nl
hoi
Ikzelf ga dit jaar voor de eerste keer in het buitenland gaan werken! Ik vertrek midden april naar Kreta, om daar tot eind oktober te gaan werken (kinderanimatie)
Zijn er mensen die dit al gedaan hebben? en hoe is dit meegevallen?
groetjes
Hoi,
Ik woon op rhodos en heb 2 jaar geleden in de kinderanimatie gezeten een half jaar en ik vond het heel leuk maar het is super zwaar het was een leuke ervaring maar zou het niet nog een keer willen doen… maar ik wens jou heel veel succes!
Groetjes daniella
ja ik heb vorg jaar bij kidsworld gewerkt het was super leuk.
waar in kreta ga je werken mischien kom ik gezellig langs.
ik hoor het wel groetjes sam
hoi
leuk dat jij ook op kreta gewerkt hebt!!
ik ga deze zomer werken in Rethymnon-Panormo.
en hoe lang ben je naar daar geweest? toch wel zwaar werk zeker?
groetjes
ik heb 3 maanden bij een animatie team gezeten.
daar werd ik ondslagen. 4 uur er na had ik een andere baan als seveerster.
en dat heb ik een week vol gehouden en daar na heb ik een bar gewerkt.
allemaal in het plaatsje bali, zit tussen heraklion en rethymnon.
maar daar kom je langs met de bus als je naar rethymnon-panormo gaat.
waar in panormo ga je werken? wand in platanes das er ook vlak bij zit een nl bar.
daar kwam ik vaak ik ga waar schijnlijk in september nog een weekje. maar dat is nog niet.
zeker wand ik heb gesolliciteerd in blanes.
anders voeg je me toe op msn [EMAIL=“vogelpino@hotmail.com”]vogelpino@hotmail.com
kledsen we verder oke.
groetjes sam
hey, Ik ben Brian 21 jaar en ik wil ook dolgraag in Griekenland werken in het zomerseizoen mijn email is [EMAIL=“brainniejag@hotmail.com”]brainniejag@hotmail.com ik hoop dat je reageert.
brian jager
heey daar…
mijn droom is dus ook om lekker een half jaar ofzow in kreta te gaan werken!!
maar weet alleen niet zow goed hoe ik het moet aanpakken!
kun jij me er iets meer over vertellen!!
ik ben een jongen van 21 uit tilburg:)
groetjes dennie
denniedolce@hotmail.com
heey ik ben een jongen van 21 jaar en mn droom is om ook in kreta te gaan werken voor een tijdje!!
ik weet alleen niet zow goed hoe ik het moet aanpakken!!
kun je me er iets meer over vertellen?
groetjes dennie!
denniedolce@hotmail.com
hoi dennie
ikzelf ben via het internet op zoek gegaan, en zo ben ik bij iberostar terechtgekomen. Ik ben naar een solicitatiedag geweest hier in België geweest, en zo ben ik aanvaard. Ik zou dus zegn: kijk goed rond op internet, www.recrajob.nl is een zeer interessante site, waar ik veel informatie gevonden heb. indien je nog vragen hebt, laat het me weten
groetjes
Annelies
In de zomer in Griekenland kan je op alle eilanden vrij gemakkelijk baantjes vinden, ligt aan je interesses natuurlijk.
In het geval dat je het leuk vindt om als hotel animateur/entertainer te werken, neem dan eens een kijkje op www.sunseafun.com daar is ook meer informatie te vinden.
Het seizoen begin in April en er is ook een trainingsweek voordat het seizoen begint…
:wereld: