Hallo,
ik ben een meisje van 21 jaar en wil in de zomer van 2008 op een eiland in Griekenland gaan werken bijvoorbeeld op Rhodos, Kreta of Kos… Ik zit nu in het derde jaar van de PABO en heb mijn diploma`s activiteitenbegeleiding en SPW 4 behaald… Ik sta open voor verschillende baantjes in de zomer!!
Ik hoop op deze manier reacties te krijgen van werkgevers…
groetjes
hoi
Ik ben Marijn en wil ook graag werken op kos!!
heb je al iets gehoord??
groetjes
Hallo ik ben 21 jaar en ben net 3 weken weer in Nederland. Misschien ga ik in april weer een tijd in Griekenland werken. En kunnen we een keer met elkaar praten. Als je je email achterlaat voeg ik je toe op msn! Groetjes
hey
ja oke das wel handig ! ik wil zelf ook in april weg ,mijn email is [EMAIL=“marijnduif@hotmail.com”]marijnduif@hotmail.com
Hier is mijn msn… patriciavt86@hotmail.com
Ow hoe kouder het hier is (nederland)… hoe liever ik weer terug wil naar dat zonnetje!! Wat leuk dat iedereen reageerd op elkaar, dat is ook de bedoeling;)
Ik heb nog geen reactie gehad van “werkgevers” in Griekenland, maar waarschijnlijk gebeurt dit over een maandje of twee pas… ik ben benieuwd!
Ik wil nog steeds heel graag werken in Griekenland! Ik wil graag met mijn zusje gaan… zij is 18 en zit op de opleiding SJD…
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, wensen enz…
groetjes zin in de zomer 2008!! (Patricia)
hoi
je kunt ook gewoon naar kreta of kos toe gaan in april, mei dan zijn er zat baantjes voor je.
Tenminste dat werd mij ook aangeraden.
Ik mail nu met iemand die op chersonisoss woont, die hadden me zusje en ik ontmoet dat we dar op vakantie waren twee jaar geleden, hij werkt daar ook volgens mij nog, dus even horen ! groetjes!
idd ik was op kreta in een animatie team van kidw world gobest.
en was daar ontslagen 4 uur er na had ik daar weer ander werk.
en een andere kamer. dus gewoon er naar toe gaan en een beetje.
rond vragen.
groetjes sam