Werken In Griekenland

Ik wil graag zeer binnenkort naar Griekenland om daar in een restaurant of bar te werken voor de zomer maanden.
Ik vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft en misschien tips heeft; is het handig om het vanuit Nederland te regelen of kan ik beter op de bonnefooi gaan?
Ook ben ik zeer benieuwd naar mensen die hetzelfde plan hebben en een beetje van mijn leeftijd zijn (28) en misschien kunnen we dan samen!

Ik hoor graag van je!

Margriet

Hoi Margriet, tja Griekenland mooi land hoor kwas daar 4jr geleden geweest… echt geweldig. Dat zou ik ook wel willen gewoon alles even achterlaten en naar de zon. Heb je al een maatje gevonden die dat ook zou willen doen… of misschien ben je daar al? Zoniet mail me anders maar lijkt me echt toppie!!

Groetjes, Brenda

tenderness_78@hotmail.com

Hi Margiet,
Ik ben half Grieks en 21. Ik ben van plan half augustus of september naar Griekenland te gaan om daar enkele maanden te wonen en werken. ik heb familie in Athene dus ga iets proberen te regelen maar het liefste wil ik op een leuk eiland terecht komen. Ik heb dit pas besloten dus ik kan je nog weinig informatie geven, maar ik wil je wel op de hoogte houden van tips als ik meer weet. Misschien heb jij inmiddels meer tips…In ieder geval veel succes.
Groetjes Selini