Ik ben van plan volgend jaar naar Griekenland te gaan om daar plaatselijk naar werk te zoeken en het lijkt me leuk om dit met andere(n) samen te doen. Ik wil zo rond half april vertrekken. Wie durft er met me mee?
Groetjes Anne :rolleyes:
Ik ben van plan volgend jaar naar Griekenland te gaan om daar plaatselijk naar werk te zoeken en het lijkt me leuk om dit met andere(n) samen te doen. Ik wil zo rond half april vertrekken. Wie durft er met me mee?
Groetjes Anne :rolleyes:
Hallo anne…
Ik zit er ook over te denken om na het buitenland te gaan. en ik wil ook niet graag alleen gaan. en ook liever met iemand samen. Ik weet niet of je msn hebt ofzo. ma anders kunnen we daar een x samen praten…
Mijn hotmail adres is [EMAIL=“ilonatebaerts@hotmail.com”]ilonatebaerts@hotmail.com
Groetjes ilona
Hallo Ilona en Anne,
Zoals het er naar uitziet zal ook ik komend voorjaar in Griekenland zijn om daar een paar maanden te werken. Hebben jullie enig idee wat betreft waar jullie willen gaan werken/werk willen gaan zoeken. Ik zal voor mijn werk vooral in Athene zijn.
Het is natuurlijk een unieke kans die je krijgt en een paar maanden vertoeven aan de Middellandse Zee lijkt hartstikke mooi, maar eerlijk gezegd zie ik er toch ook wel een beetje tegenop. Je zit daar in een land waarvan je de taal (nog) niet spreekt en zal het vooral in het begin toch alleen moeten zien te redden. Daarom vind ik het ook zo leuk om een paar’lotgenoten’ te spreken, hahaha.
Groeten,
Nils
alles cool mijn landgenoten,
ik ben 19 en heb een griekse vriendin uit Athene zij woont daar ook,
heb nu al anderhalf jaar een relatie sinds ik haar heb ontmoet tijdens de olympische spelen 2004.
Nu dus anderhalf jaar later heb ik besloten toch naar Athene te gaan om daar te wonen en werken, en eventueel daar weer een studie te starten later.
Ik ben van plan binnenkort te gaan. Er moet natuurlijk eerst het een en ander geregeld worden en om samen met andere NL’ers te gaan kan alleen maar in elkaars voordeel werken lijkt me.
maar goed, stuur me een e-mail, of voeg me toe aan je msn-lijst!..
groeten:FINLAND:
Ik ga er ook dit jaar werken, de hele zomer!!! (L)!!! WILD
Hoi nils, nog een lotgenoot: Ik ga vanaf september naar Athene om daar een jaar (of langer) te blijven. Mijn bedoeling is een Aio aanstelling te bemachtigen om in Athene archeologisch onderzoek te doen. Waneer dit niet lukt wil ik toch in Athene blijven en gaan werken. Misschien dat je tips voor me hebt?
bedankt, nienke