Ik ben van plan volgend jaar naar Griekenland te gaan om daar plaatselijk naar werk te zoeken en het lijkt me leuk om dit met andere(n) samen te doen. Ik wil zo rond half april vertrekken. Wie durft er met me mee?
Groetjes Anne :rolleyes:
Ik ben van plan volgend jaar naar Griekenland te gaan om daar plaatselijk naar werk te zoeken en het lijkt me leuk om dit met andere(n) samen te doen. Ik wil zo rond half april vertrekken. Wie durft er met me mee?
Groetjes Anne :rolleyes:
Heey Anne,
Ik wil volgend jaar zomer ook in Griekenland gaan werken. Wil dan ook vanaf april tot eind seizoen. Waar wil je gaan werken, ik weet het nog niet precies maar wel op 1 van de eilanden Rodos of Kreta of 1 van die andere. En wat voor werk wil je gaan doen;Het liefst ga ik ook met iemand samen.
Groetjes Kim
Hey Kim,
Het maakt mij op zich niet uit welk werk, liefst in een hotel achter de receptie maar in principe vind ik alles best, ook horeca bv. Ik wil ook op 1 van de eilanden maar niet waar het té toeristisch is, zoals Kreta of Kos. Ik zit aan bv. Samos of Skiathos te denken. Heb je msn dan kan je me toevoegen [EMAIL=“miss_party@hotmail.com”]miss_party@hotmail.com
Groetjes Anne