Werken En Wonen In Griekenland Volgend Jaar

Hoi!

Ik wil volgend jaar tussen maart en augustus naar Griekenland om te werken en wonen. Het is voor mij geen probleem om alleen te gaan, maar het lijkt me leuker om met iemand samen te gaan. Ik weet nog niet precies waar ik Griekenland als het maar 1 van de eilanden is en niet te toeristisch als Kreta of Kos. Ik wil het liefst in een hotel werken achter de receptie. Ben je ook van plan volgend jaar zomer naar Griekenland te gaan om te werken dan hoop ik wat van je te horen!

Groetjes Anne

Heej Anne!

Jouw berichtje sprak me heel erg aan want je hebt precies dezelfde plannen als ik! Het lijkt mij ook geweldig om in Griekenland te wonen en werken! Misschien kun je me toevoegen op msn, dan kunnen we het er een keertje over hebben. Mijn e-mail adres is [EMAIL=“xxxmaartje13@hotmail.com”]xxxmaartje13@hotmail.com .
Hoop snel wat van je te horen!

Groetjes, Maartje

Hey dit is een berichtje aan de 2 bovenstaande dames. Ik ben van plan om ergens voglend jaar naar Griekenland te reizen. Ik heb daar namelijk familie wonen waar ik gratis kan verblijven. Indien iemand van jullie geïnteresseerd is om mee te gaan, laat me maar iets weten via msn: [EMAIL=“R2bin@hotmail.com”]R2bin@hotmail.com

Het is in Volos dat zij wonen, dit is een redelijk grote, maar zeer gezellige stad met als absolute aanrader de Pillion. Een berg waar je, als je hem beklimt echt terug gaat in de tijd. Het kleine dorpje telt maar één klein supermarktje en enkel maar oude mensen omdat de jonge mensen werk zijn gaan zoeken in de stad aan de voet van de berg. Er is een dorpspleintje waar de huizen rond geconcentreerd staan, met een uniek exemplaar van een oude boom. Uitzonderlijk pittoresk en echt de moeite. Het is echter niet toeristisch, wat voor mij een groot pluspunt is.
Het is dus niet op een eilandje zoals juliie misschien van plan waren. Maar het is misschien wel een leuke start om je reis mee te beginnen…
groetjes