Wie heeft er al werk voor de zomer in Griekenland? Ik ben druk op zoek en het lijkt me leuk om met iemand samen te gaan/zoeken !! Heb je hetzelfde idee reageer dan,
Groetjes Anna
Wie heeft er al werk voor de zomer in Griekenland? Ik ben druk op zoek en het lijkt me leuk om met iemand samen te gaan/zoeken !! Heb je hetzelfde idee reageer dan,
Groetjes Anna
Hey…
Ik heb afgelopen weekend een gesprek gehad voor een baan bij friet van piet in chersonissos… Was heel goed gegaan… Ik hoor het volgende week…
Succes met zoeken.
Gr Bart
Hallo anna!!
Ik ga deze stage lopen op Rhodos! Echt heel erg zin in! Welk eiland had jij in gedachten? Of heb je al wat gevonden? Ik ben benieuwd!
Groetjes Melanie
Hoi Anna!
Ook ik ben aan het zoeken naar een baan voor de zomer. In april eindigt mijn studie. Ik studeer reizen en toeristische informatie managment. En dan zou ik ook ontzettend graag willen werken in het buitenland als reisleiding, propper maakt me niet uit!
Is het jou al gelukt om wat te vinden, ik zag een ontzettend leuke advertentie om op een zeiljacht te werken. daar zochten ze twee spontane meiden die de gasten willen opvangen die aan boord komen en wil zorgen voor de bar en catering. Deze advertentie staat iets verderop op dit forum.
Laat me maar weten!
groetjes Bregje
hallo bartV,
ik heb ook voor friet van piet gesolliciteerd!
ik hoop dat ik heen kan lijkt me een hele ervaring,
mijn gesprek ging ook wel alleen dat in die camera was wel heel eng.
groetjes! mandy
Hey,
Dat inspreken op de camera was wel apart inderdaad. Helemaal omdat je er nog niks van af wist… Maar het was alleen maar voor haar partner want die spreekt natuurlijk geen nederlands… Het komt wel goed, we horen het één deze dagen geloof ik… Hoe laat had jij je gesprek vorige week?
Gr Bart
hey,
ja dat in die camera telt denk ik niet zo veel mee maar ja we zien wel
ik was er zaterdags om 12uur met 2 vriendinnen, of was jij op zondag?
groetjes!