Wie heeft er al werk voor de zomer in Griekenland? Ik ben druk op zoek en het lijkt me leuk om met iemand samen te gaan/zoeken !! Heb je hetzelfde idee reageer dan,
Groetjes Anna
Wie heeft er al werk voor de zomer in Griekenland? Ik ben druk op zoek en het lijkt me leuk om met iemand samen te gaan/zoeken !! Heb je hetzelfde idee reageer dan,
Groetjes Anna
Hey…
Ik heb afgelopen weekend een gesprek gehad voor een baan bij friet van piet in chersonissos… Was heel goed gegaan… Ik hoor het volgende week…
Succes met zoeken.
Gr Bart
Hallo anna!!
Ik ga deze stage lopen op Rhodos! Echt heel erg zin in! Welk eiland had jij in gedachten? Of heb je al wat gevonden? Ik ben benieuwd!
Groetjes Melanie
Hoi Anna!
Ook ik ben aan het zoeken naar een baan voor de zomer. In april eindigt mijn studie. Ik studeer reizen en toeristische informatie managment. En dan zou ik ook ontzettend graag willen werken in het buitenland als reisleiding, propper maakt me niet uit!
Is het jou al gelukt om wat te vinden, ik zag een ontzettend leuke advertentie om op een zeiljacht te werken. daar zochten ze twee spontane meiden die de gasten willen opvangen die aan boord komen en wil zorgen voor de bar en catering. Deze advertentie staat iets verderop op dit forum.
Laat me maar weten!
groetjes Bregje
hallo bartV,
ik heb ook voor friet van piet gesolliciteerd!
ik hoop dat ik heen kan lijkt me een hele ervaring,
mijn gesprek ging ook wel alleen dat in die camera was wel heel eng.
groetjes! mandy
Hey,
Dat inspreken op de camera was wel apart inderdaad. Helemaal omdat je er nog niks van af wist… Maar het was alleen maar voor haar partner want die spreekt natuurlijk geen nederlands… Het komt wel goed, we horen het één deze dagen geloof ik… Hoe laat had jij je gesprek vorige week?
Gr Bart
hey,
ja dat in die camera telt denk ik niet zo veel mee maar ja we zien wel
ik was er zaterdags om 12uur met 2 vriendinnen, of was jij op zondag?
groetjes!
Ik was er op zaterdag, om elf uur… Jij was dus één van de 3 meisjes die na ons kwamen. Ik was er samen met een vriend. Toen wij die boodschap aan het inspreken waren zaten jullie er naast volgens mij…
haha ja!, dat klopt iemand van jullie was net een aan het praten in de camera toen wij net gingen zitten (ik zat aan de binnenkant). was jij toen aan het praten of was je net klaar?
groetjes!
Ik was denk ik net klaar met praten toen toen jullie gingen zitten. Ik was als eerst aan de beurt. Die vriend van mij lult wel aardig engels dus die gooide er allemaal moeilijke woorden uit…haha Maar dat is wel toevallig dan dat jullie na ons kwamen… Jullie hebben dus met ze 3en gesolliciteerd? Voor welke periode?
ja die 2 vriendinnen van mij konden ook heel goed engels, ik kan het ook wel maar hun echt heel goed. haha echt raar dat je daar was en dat ik je zo op internet tegen kom :). ja met zen 3en maar ze neemt liever geen vrienden/vriendinnen aan maar we zien wel. ik heb gewoon school vakanie vanaf begin juli tot eind augustus maar ik kan eventueel wel wat langer want ik denk dat ik stop met school.
groetjes!
Stoppen met school is nooit slim he… haha… Maar daar zal je vast een goede reden voor hebben… Ik ben benieuwd of ze vrienden aannemen, maar dat zal wel goed komen… Het is echt toevallig ja dat we elkaar hier tegen komen maar ik zou alleen niet weten wie jij bent… Eentje had donker haar en een andere had blond haar, meer weet ik niet meer helaas…
ahhh! bart! ik ben aangenomen!!!
ik ben net gebeld! heb jij al iets gehoord??? oh ben zoo blij!!
hoop ook dat jij aangenomen bent!
Heeeeeeej, Gefeliciteerd… Ik ben ook aangenomen… Ik ben ook net gebeld… Moet het allemaal nog even over me heen laten komen… Die vriend van me is ook aangenomen… Dat is wel beter… En jouw vriendinnen?
AAAAAH IK OOK!!!
IK zat dus ook bij die 3 meisjes!!! HAHA ik ben echt hyper want ik aah haha. naja :\
Ik was de buitenste! Als je dat weet haha, ik moest nog lachen om jullie met die camera totdat ik zelf moest haha!
Wow ik heb 't niet meer
Mandy zit naast me we zitten helemaal te gillen haha trouwens dat andere meisje OOK aangenomen!
WOW geef me je msn.
**Ben ook aangenomen! :yes: **
Wordt gezellie!
HUH WIE BEN JIJ ik ben nog steeds in m’n hyper fase!
Ik wil MSN! WIE BEN JIJ *wild
*doet rustig.
Hoi
Weetje wat ze trouwens later over jullie zei Bart,
“Dat waren wel leuke jongens he”
Enzo en “kenden ze elkaar” “Weetikniet”
Zo enzo wel leuk!
Gefeliciteerd allemaal! Wordt een mooie zomer zo te horen… Had ze dat gezegd joh? Lachen… Was het jullie nog niet opgevallen dan? haha