Ik ben een leuke, spontane meid van 17 jaar (in juni 18) en dit jaar doe ik eindexamen VWO. Dat bekent dat ik in juni, juli en augustus vrij ben. Het lijkt me hartstikke leuk om in deze maanden ergens te werken in het buitenland. Ik denk dat ik zelf erg geschikt zou zijn achter de bar bijvoorbeeld. Ik heb zelf nog maar een half jaartje ervaring in de horeca, maar ik leer erg snel! Ik hoop dat iemand reageert en voor de anderen… weten jullie misschien een site ofzo waar je naar werk in het buitenland kan zoeken? Alvast bedankt allemaal
Kijk ook eens op de startpagina’s van verschillende eilanden. Vaak staan daar links op naar bars etc. Deze kun je dan gewoon rechtstreeks aanschrijven met jouw vraag en sommigen hebben zelfs een online-sollicitatieformulier.
Ik ga zeer waarschijnlijk ook weer aan het werk in Griekenland. Vorig jaar al gedaan. Niet in een bar.
Is animatie met kinderen niks voor je? Kijk dan bijv eens bij recrajob.nl.
Nou niet echt een baantje, maar meer gratis verblijf haha
Via kennissen die weer mensen kennen met een appartementencomplex in Analipsis (2 km van Chersonissos af). Ik ga dan samen met een vriendin en dan hoeven we alleen maar elke vrijdagmiddag de nieuwe gasten te verwelkomen en in ruil daarvoor krijgen we gratis verblijf in de tijd dat we daar zitten
We verdienen dus niet echt geld, maar als we daar zijn gaan we misschien nog naar iets zoeken voor 2 dagen per week ofzo waarmee we een zakcentje kunnen verdienen.
En anders zien we wel hoelang we het volhouden met het geld dat we meenemen