Hoi,
Voor het zomerseizoen 2005 ben ik op zoek naar werk in een bar of hotel, het liefst op corfu of misschien zakynthos. Voor werk in de reiswereld aldaar hou ik me ook aanbevolen. Wie heeft tips, weet sites, organisaties of iets dergelijks??? Ofwel wie kan me helpen? Alvast heel erg bedankt
Ik ben juist trug van een reis naar corfu… En ben met pijn in mijn hart moeten trug komen. (ik ben verkocht)
ik zag jou berichtje en denk (dacht) mss kunnen we samen ginder ergens gaan werken in een hotel of een bar?
Ik heb alleen wat bang om alleen te gaan en mss kunnen we met 2 of meer gaan?? laat maar weten. E-Mail is Leeneke22@hotmail.com en mss tot binnenkort
Ik zoek ook werk voor deze zomer op Kreta.
Hebben jullie al wat meer informatie? Het lijkt mij ook erg leuk om met meer mensen te gaan…
Najah, 'k ben ook benieuwd naar tips enz.! Anders kunnen jullie misschien wel mailen?
Alvast bedankt!
Er zijn zo veel mensen die vakantie werk zoeken in Griekenland.
Ik kan jullie de volgende tip geven!!
Ga op vakantie naar het eiland waar je zou willen werken, maak daar zo veel mogelijk contact met de Grieken zelf.
Ik heb het zelf meegemaakt, gezellig op vakantie, lekker kletsen in een bar of restaurant, vervolgens vlogen de baantjes om mijn oren.
Het is mijn bedoeling niet geweest om op zoek te gaan naar een baan in Griekenland maar gewoon lekker op vakantie en genieten, maar zo zie je maar het werk komt vanzelf naar je toe.
Voor degene die op Griekenland wensen te werken, nogmaals:
Solliciteer bij Club Med, die zoeken altijd mensen voor 75 verschillende jobs. Ben je Griekenland dan beu, kan je alle plaatsen van de wereld bezoeken en bij het zelfde internationaal bedrijf werken. Voor degene op Corfu, mail me even rond eind maart wie weet zoeken we wel nog wat mensen voor ons bedrijf. Vriendelijke groeten, Dixie.
Ik ben ook van plan om deze zomer op Kreta (Chersonissos) te gaan werken alleen heb ik ondervonden dat het niet allemaal zo simpel is.
Ik zou graag in contact willen komen met mensen die dezelfde plannen hebben.
Tips zijn altijd welkom
Hallo!
Ik ga komende zomer naar ook naar Griekenland om te werken, maar de beste manier is denk ik inderdaad om tijdens je vakantie daar in contact te komen met de mensen daar. Dan is het niet moeilijk om iets te vinden!!
Succes allemaal! B)
Ik ben op zoek naar iemand die graag op Kreta, Chersonissos wil werken.
Wij hebben een hele gezellige bar bij ons hotel en daarbij zit ook nog een restaurant.
Maar ik zoek iemand voor in de bar.
Het zal zijn voor de periode begin mei tot eind september.
Heb je intresse laat dan want van je horen en vertel me gelijk iets over jezelf.
Ik kan dan wat gerichter antwoorden op eventuele vragen.