Werken op Grieks eiland

Haha nou mij wel :wink:
Wordt vast supergezellig! :slight_smile:

Hahaā€¦ Wacht eerst maar af voor dat je dat zegtā€¦ Het kan altijd weer tegenvallen als je ons zietā€¦:wink:

leuk word het wel! dat zeker weten! heb je ook msn bart?

groetjes!

Haha nou gefeliciteerd allemaal! En dat nog wel onder mijn topic :wink:

Hoi iedereen!

Ik heb vorige zomer op Kreta gewerkt en dat was super. Nu ga ik naar Samos en hoop dat dat even leuk wordt. Anna, als je wil werken kan je gemakkelijk je inschrijven bij een tour operator zoals Arke/ Holland Interantional als kinderanimatrice of animator! Dat is echt een ervaring! Of gewoon als hostess.
Ik ken Friet van Piet ook, ging er 's avonds na het stappen vaak heenā€¦

groetjes
x

Hallo Anna,

Zag je mailtje, heb je al werk gevonden?
Ben zelf ook op zoek, liefst op Rhodos - heb je misschien goede tips?

Groetjes, Caroline

Hoi Piepke,

Zag je mail aan Anna over werken op Samos. Ben ook op zoek naar werk, liefst voor een maand op Rhodos. Heb je misschien nog meer goede tips?

groetjes,
Caroline

Hoi Anna
heb je al iemand gevonden? Ik ben zelf ook op zoek naar een baantje
het liefst op Kos of Kreta omdat ik daar geweest ben. en waar ben jij op zoek dan?

Hoi Carolientje,

Als je wil werken op Kreta of Rhodos zijn er veel mogelijkheden:
Holland International/ Arke www.arke.nl of www.hollandinternational.nl
Daar kan je je opgeven voor hostess of animatrice of kinderanimatie tijdens de zomermaanden.
Je kan ook gaan voor hostess bij andere organisaties: Olympia, Sudtours, Evenements Reizen, ā€¦ Die zijn nu al begonnen, maar soms zoeken ze nog mensen omdat er anderen afhaken of omdat er tekort zijn.
Dan kan je ook nog terecht bij belgische organisaties zoals Jetair of Neckermann Belgie.
Als je via zulke organisaties werkt ben je altijd zeker dat je goed terechtkomt en goed betaald wordt.
Ik heb een vriend die momenteel op Kreta werkt als host en die vertelde me dat ze nederlandstalige gidsen zoeken op Kreta. Dringend. Misschien wel iets voor jou? Laat me dan maar iets weten. Je moet er wel een beetje ervaring voor hebben om met mensen om te gaan en te spreken voor groepen en iets afweten van het eiland natuurlijk. Of je kan gewoon op de sites van de verschillende hotels gaan kijken en sollicitatiebrieven sturen als receptioniste of animatrice voor de hotels.
bv. www.maris.gr = de Maris-hotels, een van de grotere hotelketens op Kreta en Rhodos.
:banana:
Groetjes,
xxx

Ik had een vraagje ; Ik heb ook gesoliciteerd bij Friet van Piet maar weten jullie ook wat over slaapplek etc ?

Hier nog meer mensen die bij Friet van Piet hebben gesoliciteerd ā€¦
Ik zelf dus ook :slight_smile: en ben nu wel benieuwd hoe t zit met slaapplek etc heb zelf nog geen gesprek gehad ā€¦

dat word door hun geregeld! :smiley: meestal in een, hotelletjeā€¦

veel plezier! ik vond het echt super, wou dat ik weer heen ging! :frowning:

grā€¦ mandy

Hello dames en heren!
Ik zoek een proppermaatje voor 2 weken op kreta! alles betaald natuurlijk! Ik heb ook nog een andere optie staan dus het is even afwachten welke ik kiesā€¦ deze week komt de uitslag maar voor de zekerheid als je interesse hebtā€¦let me know!

Groetjes Pop

Datum lijkt me ook wel handig ! zou gaan om de datum 18 augutus!

He, wij zijn een Belgisch koppel en zoeken werk voor volgende zomer of voorjaar in Griekenland. Liefst in het noorden of op het vasteland, maar maakt eigenlijk niet zo veel uit. Wij zijn ook zeker geĆÆntereeseerd in werken op een ranch. Nu we willen graag wel iets van geld verdienen. Iemand tips? thx

Hoi hoi,

Ik ben afgelopen zomer samen met mijn moeder op vakantie geweest naar het Griekse eiland Samos in de plaats Pythagorion. Nou ben ik Griekenland (de cultuur, sfeer en de mensen) helemaal geweldig gaan vinden en het lijkt mij dan ook een hele ervaring om een keer in het buitenland vakantiewerk te doen (zomer 2008).
Het liefst zou ik hiervoor dan ook weer terug willen naar Samos.
Ik heb al op verschillende internet sites informatie proberen te vinden maar dat is me tot nu toe nog niet gelukt.
Misschien dat een van jullie tips en/of adviezen heeft?
Alvast bedankt.

Hee,

Heeft er misschien iemand tips om wat te vinden in griekenland. Want zo te lezen zijn er van jullie al veel geweest!

Groetjes

He bregje! ik las je berichtje bij anna! maar jij had het over een zeiljacht en dat ze daarvoor nog spontane meiden zochten. Heb je er op gereageerd en waar staat dat bericht, kan hem niet vinden! lijkt me namelijk helemaal super! studeer hogere hotelschool in leeuwarden en heb plannen om van de zomer te werken in het buitenland.
hopelijk hoor ik wat van je!
Liefs, Sophie

Hallo, ik ben echt hard opzoek naar een job in het buitenland,
friet van piet was is dit?
als er iemand is die mij wat info zou willen sturen, mijn email adres is [EMAIL=ā€œfusion_6@hotmail.comā€]fusion_6@hotmail.com

Ik ben ook op zoek naar iets, wat ik overgens niet erg makkelyk gaan. Wil graag een maandje of 2 gaan, iemand suggesties?

xMilou :wereld: