Heeej, Ik heb voor deze zomer werk gevonden bij brasserie het leidseplein in chersonissos!!!
Je kan het altijd bij dat soort dingen proberen, ik weet niet wat voor werk je wilt gaan doen… Al denk ik wel dat je vrij laat bent met solliciteren, de gespreken zijn bijna overal al afgerond…
Groetjes Imke
Hallo,
Wil jij werken in Hersonissos?in de zon?,goed verdienen en een leuke ervaring!mail mijn,ik heb erg leuke banen in de aanbieding.Voor meer info mail [EMAIL=“mijn.ourdreamcametrue@hotmail.co.uk”]mijn.ourdreamcametrue@hotmail.co.uk
Het e-maildres moet zijn,
[EMAIL=“ourdreamcametrue@hotmail.co.uk”]ourdreamcametrue@hotmail.co.uk
het lijkt me super leuk om te werken in het buitenland
ik ben ook heel hard bezig om iets tezoeken in het buitenland
ik wil toch verder dan nederland gaan om tewerken
tenslotte werk ik al bijna 5 jaar in de horeca en het bevalt me nog steeds erg goed
He Anna,
Heb je al wat gevonden?
Zo niet, stuur anders een mailtje met daarbij wat je precies zoek, wat je kan en welke periode je beschikbaar bent naar [EMAIL=“jkakakis@otenet.gr”]jkakakis@otenet.gr en doe daar ook een recente foto bij.
Misschien kan ik je helpen.
Groetjes Nicky
Ik ben er wel voor in… ben ook al opzoek in het buitenland te werken en als ik nog iemand erbij heb is het nog beter… dus als je wil reageer maar op m’n email denirastovac@hotmail.com
Ik woon vanaf eind deze maand op het paradijselijke eiland Paros
Je mag mij gebruiken als connectie als je pet naar Paros wijst,ik ken er veel mensen en kan je in ieder geval aan onderdak helpen,dat scheelt je een vermogen…ik ben muzikant en zit in de cultureel/artistieke hoek.Tis een optie erbij,ja toch niet dan…
Hoi allemaal!
Ik zoek voor de zomer van 2010 werk in een animatieteam in Griekenland (het liefst Kreta of Corfu). Hebben jullie misschien ervaring met goede organisaties?
Alvast bedankt!
Danielle
Dat zoek ik ook!!! Het liefst op Rhodos
Dag meisjes
In Kreta kun je werk vinden via het animatiebureau Ralph’s World. Via deze link kun je uw cv verzenden: http://www.ralphs-world.com/ . Een vriend van mij heeft de voorbije zomer via deze maatschappij gewerkt en was er zeer tevreden over.
Hey hey,
Ik heb net dezelfde plannen als jou? Enig idee hoe we dit (snel) kunnen realiseren?
Groetjes Rob
Voor het zomerseizoen 2010 zoeken we een bardame voor de poolbar bij Akrogiali apts. en een serveerder(ster) voor Grill & Café restaurant Thalassa in Chersonissos, Kreta (Griekenland).
Is het wat voor jou een vakantiebaan op het Griekse Kreta, kijk dan snel op mijn advertentie op marktplaats
Hey Anna,
Ik zoek ook werk voor de zomer.
Proppen, achter bar of iets!
wat had je in gedachten en welk eiland?
groetjes.
Leuke tijd gewenst in het buitenland
Hey Rob ,
Ik ben op zoek naar nederlandstalige animatoren voor het zomersizoen 2010 in Cyprus in 4 sterren hotels voor een professionele animatiebedrijf “funtastic entertainment agency”
ben je geinteresseerd?
stuur je cv naar [EMAIL=“mike.felix@telenet.be”]mike.felix@telenet.be
mijn naam is Mike Felix ik ben de contactpersoon van het bedrijf.
tot later!
Mike Felix
Hey!
Ik ben ook op zoek naar vakantiewerk in Griekenland, het liefst op Corfu in de horeca (alhoewel ze je in Griekenland wel behoorlijk afbeulen). Ik vind het alleen moeilijk om iets te vinden op internet, omdat ze vaak alleen op zoek zijn naar mensen die in een animatieteam willen werken…
Heb jij ondertussen al iets gevonden? Zo ja, laat me weten wat, waar en hoe;)
Groetjes!
Hallo iedereen!
Ik ben Inge, 22 jaar. Met een MTRO ( Toerisme ) diploma, en ervaring in de hospitality. Zelf ben ik hostess geweest en leef ik voor de gastvrijheidsbranche.
Nu wil ik graag in Griekenland werken deze zomer! In de horeca/hospitaliy/als reisleiding.
Ik ben beschikbaar vanaf eind Juni tot en met eind Augustus.
Zijn er hier mensen met connecties op tips? Of misschien werkgevers die opzoek zijn naar een enthousiaste werknemer?
Mail me dan: inge__d@hotmail.com ( met 2 lage streepjes).
Ik ben benieuwd!
Groetjes, Inge
Gezocht voor op Kos met spoed…
een jongen die kan zingen en gitaar spelen voor in bepaalde hotels,
plus een meisje voor sociaal contacten van hotel gasten !
Stuur snel een email naar
[EMAIL=“info@royal-club.net”]info@royal-club.net
dit zijn de laatste openstaande baantjes!
wat wordt er bedoeld met sociaal contact voor gasten??
Daar word mee bedoeld, dat je behoor tot bij het animatie team,
en jou werk is dat je je bezig houd met de gasten zelf, of ze het naar hun zin hebben gewoon intresse tonen ze proberen savonds naar de shows te laten komen kijken etc,