werken in het buitenland

wij zijn twee meiden van 18 en 19 jaar die allebei veel ervaring hebben in de horeca en we zijn Nederland een beetje zat. Het lijkt ons heel erg leuk om deze zomer in het buitenland te werken welk land maakt niet zoveel uit. Zelf zijn we al hard op zoek maar als iemand tips heeft om ons aan werk te helpen zou dat geweldig zijn. groetjes

he meiden! Ik wilde even reageren op jullie oproepje. Ik ben zelf de afgelopen drie zomers werkzaam geweest in Chersonissos op Kreta. Stevig doorwerken en na het werk genieten van de zon,zee en niet vergeten het uitgaan!!
Jullie kunnen natuurlijk gewoon een reisje voor een week boeken en op de bonnefooi een appartement en een baantje zoeken. Baantjes genoeg als je in het voorseizoen gaat, alleen appartementen zijn wat lastiger. Maar wie niet waagt wie niet wint.
Ook een optie is natuurlijk naar reisorganisaties mailen voor een zomerjob als hostess. Niet het meest makkelijkste werk,maar wel erg leuk. Ook een optie is op www.izy-job.nl (of com?) kijken voor werk in het buitenland. Een tip,ga dan niet met izy-job naar Griekenland maar ga dan naar Spanje of Frankrijk. Grieken zijn niet de meest makkelijke mensen en ik heb slechte ervaring met de Griekse contacten van dit bureau. Verder is het een goed gerenommeerd bedrijf en is alles goed geregeld met appartementen en contracten enzo. Ik hoop dat ik jullie wat meer op weg heb geholpen.Succes!
suzanne

Je kunt bij ons komen werken. Zie onze website www.ranch.nl

Nog gezocht voor een camping in de dordogne (z-frankrijk)

Meiden voor kinderanimatie

Voor kids tussen de 4-9jaar

Kleuren/tekenen/verven/bal-waterspel/picknick enz.

Kost + inwoning + zakgeld (75 euro p/week

Voor de maanden juli/augustus

Voor nadere info mail to ksloot@dsv.nl

hej… zelf ben ik 19 j en ga ik als alles goed gaat 2 januari voor een jaar naar curacao mij lijkt dit helemaal top en het is ook voor de horeca misschien een tip??
groetjes michael

mftk3145@kabelfoon.nl

Ik heb wel wat! recreatiewerk@hotmail.com !