Werk

Hai Luitjes,

Wie kan mij en eventueel ook een vriend van mij helpen aan vakantiewerk deze zomer in europa.
Het liefst zou het gaan om iets in de horeca en dan met voorkeur proppen of iets wat daar op lijkt.
Land maakt niet echt uit.
We zijn ruim 6 weken beschikbaar ( vanaf eind juni tot eerste week augustus ) dusss denk je iets te kunnen beteken voor ons… laat het dan weten.

Ciao B)

Hey,

Een vriendin en ik zijn ook aan het zoeken voor werk in het buitenland. Het liefste willen wij horeca werk doen.
Als tips hebben wij gekregen dat je er of gewoon heen moet gaan, of zoveel mogelijk discotheken of kroegen die je nog herinnert uit het buitenland op zoeken op internet.

Daar zijn best wel aardig wat te vinden. Ik hoorde ook dat in de telegraaf van zaterdag wel oproepjes staan.

Als jullie nog tips hebben, heel graag. Want wij hebben nog helemaal niks gehoord over onze sollicitaties. Grrrr…
iig succes!

kuzz Yvette

Dat is juist als je een vakantiejob wil in het buitenland moet ge gewoon naar het land gaan waar je wil werekn. Als je uit nederland komt en je spreekt daaebij nog engels heb je zo werk gevonden. Mensen die nederlands praten zoeken ze overal. Een tip. De horeca is overal slecht betaald.
Ýk heb een zaak in Kusadasi maar heb reeds het nodige personeel aangenomen. Spijtig voor jullie. Ýn Turkije zoeken ze veel buitenlanders voor een job.Sorry maar ze betalen allemaal slecht.
Groetjes franka