Ik Wil Werken In Buitenland Zomer 2004

heey!!

ik ben Marjolein en ben 18 jaar. Ik zit nu in het eindexamenjaar havo.
Ik wil deze zomer in het buitenland gaan werken, het maakt mij niet uit in welk land. Graag iets in de horeca, maakt niet uit wat. Ik ben bereid hard te werken en wil veel geld verdienen.
Heb al enige tijd ervaring in, keuken, bediening, bar etc. Na de zomervakantie ben ik van plan naar de hoge hotelschool te gaan. Ik wil alles leren wat jullie me kunnen en willen leren.
Ben in bezit van rijbewijs. Ik spreek nederlands en engels, redelijk duits en beginnend spaans.
Heb een jaar in amerika gestudeert.

Wie kan mij aan werk helpen of heeft dezelfde intresse (kunnen we samen verder zoeken!), dan hoor ik dat graag !! :smiley: :wink:

oja, ben beschikbaar van begin juni tot eind augustus!!!

Greetzz Marjolein

Hallo Marjolein,
Het is mooi dat je wil werken in het buitenland maar denk aub niet aan veel geld verdienen. De horeca is in het buitenland het slechts betaald. Ýk vertelde het al eerder op deze bladzijde ik woon in Turkije en weet uit ervaring dat ze graag buitenlanders in dienst nemen maar ik wil het niemand meer aanbevelen in de horeca. Ýk heb mijn ganse leven zelf een eigen hotel gehad in Belgie en ik weet dat het een mooi beroep is en als je het graag doet werk aub in eigen land of propeer in Belgie daar betalen ze toch beter.
Maar andere zuiderse landen profiteren alleen maar van je. Sorry het klinkt misschien wel hard maar ik wil je alleen verwittigen.
Groetjes uit Turkije
Franka

dank je, maar dat is wel minders eigenlijk :wacko:…ik heb gehoord dat zweden een land is waar je veel geld kan verdienen…
weet iemand toevallig of dat waar is…ze zeggen wel dat er veel polen heen gaan ook, maar ja die komen ook veel naar nederland. Als nog iemand ideen of tips heeft, of gezellig samen verder wil zoeken hoor ik dat graan!!

xx marjolein