Gezocht nieuwe werkplek vanaf april/mei 2015 in het buitenland (tijdelijk)!!

Halloo,
Nou ik heb het reizen ontdekt hoor en hoe. Na jaren op dezelfde plek gewoond en gewerkt te hebben. Heb ik alles opgezegd en ben vertrokken. Afgelopen 6 maanden in spanje gewoond en gewerkt en in de winter ga ik voor 4 maanden in duitsland werken in een skigebied.Tussendoor lekker veel reizen. Nou ben ik voor volgend jaar alvast aan het rondkijken waar ik dan naartoe kan gaan.
Mijn ervaringen zijn vooral horeca. Ik werk al 14 jaar in de horeca vooral bediening en bar. Maar heb ook in de keuken gewerkt als afwasser, pizzabakker of hulpje. Ik ben nu 27 jaar oud.
Ik spreek vloeiend nederlands en engels. Ook spreek ik goed duits en horeca spaans. Ik ben op zoek naar een nieuwe leuke ervaring. Een leuke plek om hard te werken en nieuwe mensen te leren kennen en plezier te hebben. Waar het geen probleem is om eigen woonruimte te huren of waar het geen probleem is dat ik mijn trouwe viervoeter mee naartoe neem. Ik heb ontdekt dat er in de omgeving altijd wel iets te huren valt. Ik heb een vlinderhondje die me vergezelt in alle avonturen. Zoek je toevallig nog iemand of heb je een leuke tip laat het me weten!! Waarheen maakt me trouwens niet uit wij willen namelijk zoveel mogelijk van de wereld zien.:wereld::wereld:

Beste,
Ik heb een idee voor u
Hier in casablanca (Marokko) KUNT U TERECHT KOMEN
u kunt ook werken bij belgische of Nederlands bedrijven als klantenservice
u hebt altijd mooi weer zon strand enzo
Dus hier is mijn nummer voor meer info 00212608616819
Ik was toen ook in belgie in antwerpen maar ben zelf teruggekeerd
Als u wilt komen naar Marokko kan ik alles voor u regelen
Mvg