Werk gezocht

Beste lezer!

Ik wil al een lange tijd werken in het buitenland maar helaas komen er steeds dingen tussen waar door ik me droom niet kan waar maken vandaag heb ik te horen gekregen dat ik nog een jaar vast zit aan me huur contract en dus niet kan verhuizen waar ik heen wil. Uiteraard kan er gewoon familie in me woning blijven wonen. Aangezien ik hier niet wil blijven wonen en het tijd is om mijn dromen achterna te gaan ga ik dit ook zeker doen. (Mijn best)

Ik ben dus opzoek naar werk in het buitenland (wonen en werken) gezien ik hier over een jaar kan verhuizen kan ik een jaar in het buitenland blijven ik ben beschikbaar vanaf september 2016 tot september 2017 omdat er regels aan verbonden zitten mag ik geen heel jaar weg blijven maar natuurlijk wel een aantal maken. Ik ben bezig met mijn opleiding juridisch secretaresse en taal cursus Arabisch. Beide zijn thuis studies en kan ik gewoon mee nemen naar het buitenland.

Ik zoek:

Werk
Woning
Salaris
Heen en terug reis
Leuke collega’s
En een uitdaging.

Ik ben:

24 jaar
Aardig
Behulpzaam
Kan goed luisteren en uitvoeren
Ben goed in zelfstandig werken maar teamwork is ook geen probleem.
Ben niet bang om mijn handen uit de mouwen te steken

zoekt u iemand of weet u iemand of heeft u tips dan hoor ik dat graag. Ik heb online gezocht maar ik vind helaas niks. Mijn voorkeur gaat uit naar een land in Europa. Maar daar buiten is geen probleem ik zou wel graag ergens terecht komen waar de eigenaar(s) of een collega Nederlands spreekt.

Ik sta ook open om op een cruise ship te werken bijvoorbeeld helpen in de keuken, schoonmaak of kamermeisje.

Ik heb de afgelopen jaren met kinderen gewerkt. Huishoudelijk hulp ben ik bekend mee en heb gewerkt als nachtportier van een hotel mijn functie was daar van alles, van schoonmaak tot receptie en ontbijt klaar maken etc.

Mocht ik het hier niet goed geplaats hebben dan hoor ik graag waar ik het moet neerzetten.

Beste cscw,

Wellicht Ben jij klaar om een nieuw avontuur aan te gaan in het zonnige Marokko en dan ook nog in een Europees team?
Wij zijn een Call-center in Marokko met meerdere vestigingen:
-Tanger
-Tetouan
-Casablanca
Aangezien je een taalcursus Arabisch aan het doen bent is this the place to be natuurlijk!:smile:
Bij interesse zal ik zo snel mogelijk contact met je op nemen en je alle in en outs over dit werk vertellen en het wonen in Marokko.

Groetjes Bibi

Er is genoeg werk voor Nederlandstalige in Europa hoor. Kijk even op deze sites.

Vaak als je daar je CV plaatst benaderen de recruiters jou ook vanzelf.

Succes!