Werken buitenland eind juli- begin augustus 2007

Hallo Allemaal!
Ik wil van de zomer graag in het buitenland gaan werken… en dan van ongeveer 23juli t/m 18 augustus… dus voor zon 3 a 4 weken. Wat ik wil weet ik nog niet echt, op een camping animatiewerk doen lijkt me leuk, maar ook fruit plukken of ander werk… als het maar geen horeca is. Het liefst wil ik wel een beetje in de buurt blijven, dus niet helemaal naar turkije ofzo.
Mijn vraag is: heeft iemand misschien zin om met mij mee te gaan?
Reageer dan op dit topic of voeg mij toe op msn: [EMAIL=“shaartje@mailme.nl”]shaartje@mailme.nl

xx

Hallo ik ben marleen,en ik ben opzoek naar een baantje voor de zomervakantie, in het buitenland het liefst in Spanje of Frankrijk, ik doe een Cios opleiding, ik heb dus ervaring in les en leiding geven, maar dan voornamelijk in het sporten, maar achter de bar werken vind ik ook SUPER!!! dat heb ik 3 zomers gedaan dus ik weet er al een hele boel van, en werk elk weekend in een discotheek, dus ervaring in de horeca heb ik wel…

Ik ben beschikbaar van 20 juni t/m 10 augustus

Als iemand wat weet of mij verder kan helpen hoor ik dat graag…
mijn mail adres is [EMAIL=“Marleen_ter_Avest@hotmail.com”]Marleen_ter_Avest@hotmail.com

doeggggg

mmm, horecawerk zie ik niet echt zitten. Heeft iemand geen connecties in Duitsland? Of misschien in Hotels als kamermeisje ofzo?

Hallo Allemaal

mijn naam is khalid ik ben opzoek naar een leuke vakantie baantje in het buitenland heb niet echt een voorkeur, maar landen zoals spanje griekenland en turkije zijn altijd welkom ik heb ervaring in het horeca en in sport heb ik veel ervaring opgedaan dus het lijkt mij leuk om een keertje in het buitend te gaan werken